懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1214


1#
發表於 14-8-8 19:34 |只看該作者
吉大d奶咀個吼,個個野有無用、?我奶奶叫我去買!話小朋友太用力吸,條脷會損!




水晶宮

積分: 64108


2#
發表於 14-8-8 19:38 |只看該作者

引用:吉大d奶咀個吼,個個野有無用、?我奶奶叫

原帖由 Tysonjai 於 14-08-08 發表
吉大d奶咀個吼,個個野有無用、?我奶奶叫我去買!話小朋友太用力吸,條脷會損!



...
有用,但你咩牌子樽就要買返該牌子嘅針,咁樣會fit size啲




大宅

積分: 1214


3#
發表於 14-8-8 19:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Tysonjai+於+14-08-08+發表吉

原帖由 cherrieloy 於 14-08-08 發表
有用,但你咩牌子樽就要買返該牌子嘅針,咁樣會fit size啲
用 pigeon !




大宅

積分: 1214


4#
發表於 14-8-8 19:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Tysonjai+於+14-08-08+發表吉

原帖由 cherrieloy 於 14-08-08 發表
有用,但你咩牌子樽就要買返該牌子嘅針,咁樣會fit size啲
我買左2隻牌子既奶樽,1隻a字頭,細樽,8安士就係pigeon !點算?





水晶宮

積分: 64108


5#
發表於 14-8-8 19:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cherrieloy+於+14-08-08+發表

原帖由 Tysonjai 於 14-08-08 發表
我買左2隻牌子既奶樽,1隻a字頭,細樽,8安士就係pigeon !點算?
唔知pigeon支針唔知其他樽啱唔啱用喎




複式洋房

積分: 210


6#
發表於 14-8-9 02:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Tysonjai+於+14-08-08+發表我

原帖由 cherrieloy 於 14-08-08 發表
唔知pigeon支針唔知其他樽啱唔啱用喎
可以用




大宅

積分: 2712


7#
發表於 14-8-9 07:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Tysonjai 於 14-08-08 發表我

原帖由 cherrieloy 於 14-08-08 發表
唔知pigeon支針唔知其他樽啱唔啱用喎
可以,我用TT樽


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo