在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2788


1#
發表於 14-8-14 18:12 |只看該作者
想問有媽媽帶過bb去呢間育嬰園嗎?好苦惱,等左半年,以為無行啦,一心唸住都出唔倒黎做野要做全職媽媽,點知今日竟然有電話比我話有位,而家bb6個半月大,我都唔知點選擇好,自己湊定比人湊出去做野好,有無人可比點意見我呀


大宅

積分: 1402


2#
發表於 14-8-21 19:16 |只看該作者

回覆:Kitbird 的帖子

我都唸住報哩間。因近我公司 方便接送。edd16/11都唔知排到幾時。想問你排左几耐呀?點報名架 同埋幾$一個月?thx




大宅

積分: 2788


3#
發表於 14-8-24 23:14 |只看該作者

引用:我都唸住報哩間。因近我公司 方便接送。edd

原帖由 lovelywan 於 14-08-21 發表
我都唸住報哩間。因近我公司 方便接送。edd16/11都唔知排到幾時。想問你排左几耐呀?點報名架 同埋幾$一個 ...
都係打去報名咋,學費就3864一個月,我住荃灣反而煩緊點樣去最方便,因為都唔多就腳


大宅

積分: 2788


4#
發表於 14-8-24 23:17 |只看該作者

引用:我都唸住報哩間。因近我公司 方便接送。edd

原帖由 lovelywan 於 14-08-21 發表
我都唸住報哩間。因近我公司 方便接送。edd16/11都唔知排到幾時。想問你排左几耐呀?點報名架 同埋幾$一個 ...
漏左無答你添,我係喺佢滿月時幫佢報,等左5個月倒



大宅

積分: 1402


5#
發表於 14-8-25 00:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovelywan+於+14-08-21+發表

原帖由 Kitbird 於 14-08-24 發表
漏左無答你添,我係喺佢滿月時幫佢報,等左5個月倒
Thx




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo