自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1473


1#
發表於 08-1-10 21:39 |只看該作者
難牙補左 但系補完又掉翻,變成殘牙


男爵府

積分: 7830


2#
發表於 08-1-10 21:54 |只看該作者
原文章由 garylau 於 08-1-10 21:39 發表
難牙補左 但系補完又掉翻,變成殘牙

我早兩年牙痛..去睇牙醫..
點知原來係我8年前有隻大牙註左
後來醫生同我拔了隻大牙
可惜拔漏了牙腳.而我又唔知
又刷唔到..結果註埋.
新牙醫同我照左X光..好彩唔係太嚴重...
拔走就可以架啦
子峻媽咪

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo