自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   4


大宅

積分: 2477


1#
發表於 14-9-1 01:13 |只看該作者
女4歲,發左3/4日燒,最高39.4,剛剛再睇醫生,話係 扁桃線發炎,食抗生素,但都仲有燒38-38.4/5,要燒幾耐?見到佢咁都唔知可以點,有無jm可以教我,點樣可以減輕吓佢痛楚


禁止訪問

積分: 1393


2#
發表於 14-9-1 01:24 |只看該作者

回覆:bbyau2010 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1670


3#
發表於 14-9-1 01:58 |只看該作者

回覆:bbyau2010 的帖子

盡量俾多D暖水她飲,飲多D水助好返

[url=http://www.baby-kingdom.com/static/image/smil


侯爵府

積分: 22453

醒目開學勳章


4#
發表於 14-9-1 06:27 |只看該作者

回覆:bbyau2010 的帖子

如果偏大,可以做手術,我女也做了,沒有再發炎,睡眠也很好



男爵府

積分: 6185


5#
發表於 14-9-1 07:05 |只看該作者

引用:女4歲,發左3/4日燒,最高39.4,剛剛再睇醫

原帖由 bbyau2010 於 14-09-01 發表
女4歲,發左3/4日燒,最高39.4,剛剛再睇醫生,話係 扁桃線發炎,食抗生素,但都仲有燒38-38.4/5,要燒幾耐 ...
如果無咳,試下煲竹蔗矛根水比佢當水飲,有助退燒,可以清炎症。


翡翠宮

積分: 79910

醒目開學勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 14-9-1 08:44 |只看該作者

引用:如果偏大,可以做手術,我女也做了,沒有再

原帖由 chloe18媽媽 於 14-09-01 發表
如果偏大,可以做手術,我女也做了,沒有再發炎,睡眠也很好
我就係唔割 所以睡眠窒息証

終於都要割


大宅

積分: 3940


7#
發表於 14-9-1 08:45 |只看該作者

回覆:扁桃線發炎點可以快d好?

飲淡鹽水可助殺菌,保礦力可補充水份




男爵府

積分: 6778

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


8#
發表於 14-9-1 08:54 |只看該作者

回覆:扁桃線發炎點可以快d好?

打針

一個男人,可以不夠有錢,但一定要給你愛的女人信心。女人可以吃苦受窮,但前提一定得是:那個男人對她的愛,值得讓她去熬煎。


珍珠宮

積分: 36441


9#
發表於 14-9-1 09:11 |只看該作者

引用:女4歲,發左3/4日燒,最高39.4,剛剛再睇醫

原帖由 bbyau2010 於 14-09-01 發表
女4歲,發左3/4日燒,最高39.4,剛剛再睇醫生,話係 扁桃線發炎,食抗生素,但都仲有燒38-38.4/5,要燒幾耐 ...
問醫生可唔可以打針,打針最快見效冇咁痛,我由細到大都偏大,我知好痛苦


大宅

積分: 2477


10#
發表於 14-9-1 11:41 |只看該作者

回覆:扁桃線發炎點可以快d好?

多謝各位,佢氹下肯食野,琴晚8/9點食完抗生素同退燒晚上無再燒,但勁出汗,到今朝8點又突然39食左藥退,而家睇佢樣超累,但計埋琴日,已經食左3次抗生素,都好似未退哂燒咁,會唔會隻藥唔岩?


禁止訪問

積分: 91


11#
發表於 14-9-1 11:49 |只看該作者

回覆:bbyau2010 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10577


12#
發表於 14-9-1 12:01 |只看該作者

回覆:扁桃線發炎點可以快d好?

我以前就因為咁成日發燒,基本上一個月一次,一直到6,7歲,醫生建議割左佢,我驚到喊,之後我媽到處問方法,最後冇做手術,現在都冇大問題。不過我對眼有少少突,又冇甲狀腺問題,唔知關唔關佢事


男爵府

積分: 6425


13#
發表於 14-9-1 12:09 |只看該作者
煲下枇杷葉橄欖當水飲 加多兩粒蜜棗一起煲


珍珠宮

積分: 36441


14#
發表於 14-9-1 12:27 |只看該作者
回覆 bbyau2010 的帖子

如果隻抗生素係啱佢的話,食兩次就會見效,因為醫生都係試,唔係每隻抗生素都啱每個人
不過就算唔合適都要服完一個療程, 你應該要再覆診
(我唔係醫生,講的唔係專業,我知道的都係由我每次睇醫生都會問我好詳盡,希望幫到你地,早日康復)


禁止訪問

積分: 13736


15#
發表於 14-9-1 12:50 |只看該作者

回覆:bbyau2010 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2651


16#
發表於 14-9-1 19:57 |只看該作者

回覆:扁桃線發炎點可以快d好?

我仔都經常扁桃腺發炎。頭三日肯定反復發燒啦。而且沒胃口食野。一個禮拜先會好噶,想起都好驚

新的一年,媽媽希望溜溜健健康康,快樂成長!


大宅

積分: 2651


17#
發表於 14-9-1 19:58 |只看該作者

回覆:扁桃線發炎點可以快d好?

番茄都好好。落小小白糖一起食
榨汁飲都可以

新的一年,媽媽希望溜溜健健康康,快樂成長!


子爵府

積分: 13604


18#
發表於 14-9-2 02:07 |只看該作者
我個女上年試過,成個幾星期先好返。超慘,之後有個老人家叫我多D比洋蔥佢食,我就成日都洋蔥炒旦,洋蔥豬扒、洋蔥肉片咁比佢食。以前唔食的,但因病得太辛苦,同佢講食D洋蔥會病少D,咁佢怕再經歷連水都飲唔到的日子,就開始接受。感恩,都成年幾無咩病痛。不過我個女成十歲了。唔知關唔關事。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo