烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 15


1#
發表於 14-9-4 11:52 |只看該作者
lunch 行過樂古道見到個日式生果飲品宣傳牌,附近果汁舖就多,呢類又真係小見.

行過去睇下見到選擇都幾多,日本老闆推介我試下very berry smoothie.
飲落味道幾特別, 有d 似呀波蘿乳酪既味!

去開附近不妨一試!
1409802732472.jpg


民房

積分: 15


2#
發表於 14-9-4 11:52 |只看該作者

回覆:Elvisbbbb 的帖子


1409802760306.jpg


民房

積分: 15


3#
發表於 14-9-4 11:53 |只看該作者

回覆:Elvisbbbb 的帖子


1409802789963.jpg


公爵府

積分: 28375

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 14-9-4 12:00 |只看該作者
貴唔貴呀


民房

積分: 15


5#
發表於 14-9-4 12:05 |只看該作者

引用:貴唔貴呀

原帖由 GraceLui 於 14-09-04 發表
貴唔貴呀
3,40 蚊左右 都抵飲


複式洋房

積分: 273


6#
發表於 14-9-5 16:48 |只看該作者
呢間野上次入到去見到有幾隻甲由爬黎爬去, 都算啦, 行到身水身汗, 照飲

我同個仔一人一杯飲, 飲完夜野係屋企玩爭廁所

唔怕既JM 即管去試下

仲有, 佢個牌大大隻字寫住日本人開辦, 入到去我淨係見到一班 MK

乜而家 MK 都當左係日本人?


洋房

積分: 69


7#
發表於 14-9-5 17:50 |只看該作者
唔好去
登高嗰邊俾人踢爆咗係假扮
一d日文一d英文但個招牌同裝修又咁地道港式
完全體現到香港係國際大都會

點評

Manmanca    發表於 14-9-6 17:34


子爵府

積分: 14616


8#
發表於 14-9-6 01:29 |只看該作者
yukoogura 發表於 14-9-5 17:50
唔好去
登高嗰邊俾人踢爆咗係假扮
一d日文一d英文但個招牌同裝修又咁地道港式
笑死


子爵府

積分: 11847

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 14-9-6 14:41 |只看該作者

引用:唔好去登高嗰邊俾人踢爆咗係假扮一d日文一d

原帖由 yukoogura 於 14-09-05 發表
唔好去
登高嗰邊俾人踢爆咗係假扮
一d日文一d英文但個招牌同裝修又咁地道港式
其實一睇新國民推介就知啦




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo