自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7739


1#
發表於 14-9-22 23:09 |只看該作者
訂左4包尿片,講左8:30-10:30送到,依家11點都未到,仲話要等多半個鍾,仲係我打左兩個電話先通知我,遲真係唔緊要,起碼打個電話通知個客呀以後都唔幫襯佢


伯爵府

積分: 16456

想生BB熱投 BK Milk勳章


2#
發表於 14-9-22 23:16 |只看該作者

回覆:好嬲呀

送貨係咁架喎,無幾何會準時




男爵府

積分: 7739


3#
發表於 14-9-22 23:21 |只看該作者

引用:送貨係咁架喎,無幾何會準時

原帖由 Evilo 於 14-09-22 發表
送貨係咁架喎,無幾何會準時
我真係未試過咁,
唔準時都唔係問題,個客打去問又唔聽又唔覆想點?


侯爵府

積分: 22898


4#
發表於 14-9-22 23:24 |只看該作者

回覆:好嬲呀

咩牌子,咁夜仲要送貨


            


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 14-9-22 23:24 |只看該作者
邊到訂?四包都送?


男爵府

積分: 7739


6#
發表於 14-9-22 23:32 |只看該作者

引用:咩牌子,咁夜仲要送貨

原帖由 魚毛媽2008 於 14-09-22 發表
咩牌子,咁夜仲要送貨
網上好多人幫襯尿片個間網購店,唔知你知唔知邊間


男爵府

積分: 7739


7#
發表於 14-9-23 00:08 |只看該作者

回覆:好嬲呀

12點先送到黎,爛左兩袋包裝
1411402044652.jpg


男爵府

積分: 7739


8#
發表於 14-9-23 00:08 |只看該作者

回覆:好嬲呀


1411402111468.jpg


男爵府

積分: 9389


9#
發表於 14-9-23 00:12 |只看該作者

回覆:好嬲呀

通常對啲送貨,我會同佢講過咗幾點冇人喺度收貨,跟住狠下心過咗鐘,㩒鐘都唔好開門,要佢再約時間送,第二次就會好準時


翡翠宮

積分: 84288


10#
發表於 14-9-23 00:13 |只看該作者

回覆:好嬲呀

吓,仲要爛左,敢唔敢用


珍珠宮

積分: 44493

2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 分享愛 想生BB熱投 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 14-9-23 00:15 |只看該作者
爛咗


男爵府

積分: 7613


12#
發表於 14-9-23 00:16 |只看該作者

回覆:好嬲呀

送到咁夜呀 睇黎佢真係幾好生意喎 個袋爛左 入面冇事嘛?


男爵府

積分: 7739


13#
發表於 14-9-23 08:14 |只看該作者

引用:吓,仲要爛左,敢唔敢用

原帖由 fatchu@home 於 14-09-23 發表
吓,仲要爛左,敢唔敢用
入面冇事就算


男爵府

積分: 7739


14#
發表於 14-9-23 08:18 |只看該作者

引用:送到咁夜呀 睇黎佢真係幾好生意喎 個袋爛左

原帖由 sabrina_cherry 於 14-09-23 發表
送到咁夜呀 睇黎佢真係幾好生意喎 個袋爛左 入面冇事嘛?
佢地真係唔優做,送到過黎完全冇出過一句聲,dum地就走,永久blacklist


男爵府

積分: 7739


15#
發表於 14-9-23 08:19 |只看該作者

引用:通常對啲送貨,我會同佢講過咗幾點冇人喺度

原帖由 yy1012 於 14-09-23 發表
通常對啲送貨,我會同佢講過咗幾點冇人喺度收貨,跟住狠下心過咗鐘,㩒鐘都唔好開門,要佢再約時間送,第二 ...
怕佢第二次又玩野


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo