自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2667


1#
發表於 08-2-26 15:46 |只看該作者
是否要先浸去農藥 , 吹乾後才落鹽 ? 浸幾耐 ?


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


2#
發表於 08-2-26 15:52 |只看該作者
要用滾水淥一淥, 再風干, 然後至加salt.


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


3#
發表於 08-2-26 15:56 |只看該作者
死囉!我以往濕布抹吓就浸架喇,
我媽話掂過水會發mo 喎......


侯爵府

積分: 21372


4#
發表於 08-2-26 16:00 |只看該作者
我用鹽+熱水浸洗兩個鍾,清潔左表面的農藥,風乾後再落鹽入樽


大宅

積分: 2667


5#
發表於 08-2-26 17:28 |只看該作者
thank you all


大宅

積分: 3807


6#
發表於 08-2-26 17:51 |只看該作者
原文章由 麟媽媽 於 08-2-26 15:56 發表
死囉!我以往濕布抹吓就浸架喇,
我媽話掂過水會發mo 喎......


慘啦!我早幾日跟apple daily教方法去浸,咁味唔要得:-(

先用熱水冲洗,蒸5-6分鐘,然後一層salt、一層桔,一層salt再一層桔。

咁我D桔係味唔要得,唔該話我知:-(


大宅

積分: 4650


7#
發表於 08-2-26 18:10 |只看該作者
呢度有教:

http://irenechanwai.mysinablog.c ... mp;articleId=118967


禁止訪問

積分: 24499


8#
發表於 08-2-26 21:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12333

好媽媽勳章


9#
發表於 08-2-26 22:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6891


10#
發表於 08-2-26 22:28 |只看該作者
我上年都浸鹹金桔,洗完風乾就入樽,今年攞出嚟又冇咩野,冲水飲好正.
D人話要浸2年先好食,係咪真o架?


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


11#
發表於 08-2-26 22:29 |只看該作者
都整左囉,唔好唔要,
我以往跟我媽咁整就真係無發mo,
不過又真係可能有農藥,
所以洗完再蒸可能乾淨得多。


原文章由 sally314 於 08-2-26 17:51 發表


慘啦!我早幾日跟apple daily教方法去浸,咁味唔要得:-(

先用熱水冲洗,蒸5-6分鐘,然後一層salt、一層桔,一層salt再一層桔。

咁我D桔係味唔要得,唔該話我知:-( ...


大宅

積分: 3807


12#
發表於 08-2-27 16:13 |只看該作者
我留意住先,希望唔好發mo啦。

唔該晒各位sis


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 08-2-27 16:20 |只看該作者
原文章由 B301 於 08-2-26 10:28 PM 發表
我上年都浸鹹金桔,洗完風乾就入樽,今年攞出嚟又冇咩野,冲水飲好正.
D人話要浸2年先好食,係咪真o架?

係呀... 起碼你見到佢變左深啡色 d 咸味先至入晒去, 咁先至夠味....


男爵府

積分: 6253


14#
發表於 08-2-27 16:22 |只看該作者
我到而家都未整,因為未買樽.


禁止訪問

積分: 4238


15#
發表於 08-2-27 17:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8757


16#
發表於 08-2-27 18:28 |只看該作者
我屋k有罐..之前見到黑蚊蚊~ 我等鬼左...后黎俾阿媽閙死~~ 原黎都快有成10年歷史~~


水晶宮

積分: 70436

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 08-2-27 18:47 |只看該作者
原文章由 B301 於 08-2-26 22:28 發表
我上年都浸鹹金桔,洗完風乾就入樽,今年攞出嚟又冇咩野,冲水飲好正.
D人話要浸2年先好食,係咪真o架?


我都係甘正~~又冇發mo wor~~
愈耐愈好味~~我屋企都有一大樽.今年再浸~~


禁止訪問

積分: 19394


18#
發表於 08-2-28 10:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2667


19#
發表於 08-2-28 11:04 |只看該作者
原文章由 火石 於 08-2-28 10:19 發表

為何要蒸過佢?? 蒸完豈非很軟身囉?





要蒸??


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


20#
發表於 08-2-28 11:06 |只看該作者
係囉...蒸過軟身,
咪一壓就好容易爆皮囉?!


原文章由 火石 於 08-2-28 10:19 發表

為何要蒸過佢?? 蒸完豈非很軟身囉?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo