跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 212


1#
發表於 08-2-27 09:42 |只看該作者
之前比人傳到感冒,食左中葯後,好d,但硬係d nose水收唔到,有冇法子呢﹖
仲有,面仔硬係一粒粒,之前係紅,e+係唔紅,但總見面仔表面不平滑,點好﹖


大宅

積分: 3451


2#
發表於 08-2-27 10:20 |只看該作者
我細B都係流鼻水一路都冇停過,之後再返去覆診,醫生話因之前傷風感冒冇斷尾,拖得太耐變佐鼻過敏,E家日日都要噴鼻。。。。。


複式洋房

積分: 212


3#
發表於 08-2-27 11:58 |只看該作者
有冇媽咪有經驗,睇下點可以收到nose水,我都驚bb變敏感


大宅

積分: 3451


4#
發表於 08-2-27 14:37 |只看該作者
再去睇醫生好D.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo