自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6830


1#
發表於 08-2-28 12:39 |只看該作者
如題. 約97年落成的秀茂坪公屋, 請問知唔知係邊條村. 我上網都摷唔到. thanks


民房

積分: 44


2#
發表於 08-2-28 13:02 |只看該作者
係喎 ! 睇過房署網頁 得附近既藍田平田村係97年.....
http://www.housingauthority.gov.hk/b5/interactivemap/estate/0,,3-347-13_5005,00.html


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


3#
發表於 08-2-28 13:04 |只看該作者
原文章由 雙子媽媽 於 08-2-28 12:39 發表
如題. 約97年落成的秀茂坪公屋, 請問知唔知係邊條村. 我上網都摷唔到. thanks


你去呢度試下搵丫...

http://www.housingauthority.gov.hk/b5/interactivemap/estate/0,,3-347-13_4957,00.html


男爵府

積分: 6830


4#
發表於 08-2-28 16:25 |只看該作者
thanks 2位.

貝貝, 妳比我呢個website我之前都搵過, 就係搵唔到羅. 我搭上搭有朋友話有間97年的秀茂坪公屋'陰瓦底'出租, 但係網都無, 唔知佢講緊邊, 所以上黎問下羅
原文章由 貝貝 於 08-2-28 13:04 發表


你去呢度試下搵丫...

http://www.housingauthority.gov.hk/b5/interactivemap/estate/0,,3-347-13_4957,00.html


大宅

積分: 2910

畀面勳章


5#
發表於 08-2-28 19:03 |只看該作者
寶達村:;pppp:


男爵府

積分: 5534


6#
發表於 08-2-28 20:30 |只看該作者
秀茂坪居屋 曉麗苑以前是秀茂坪下村, 97年入伙, 聽講有人偷偷地出租給隔離聯合E院工作人.

希望幫到你.


男爵府

積分: 6830


7#
發表於 08-2-29 12:17 |只看該作者
但曉麗苑係居屋黎架喎?-( . 租金應該唔止2千幾.
原文章由 芳姑姐 於 08-2-28 20:30 發表
秀茂坪居屋 曉麗苑以前是秀茂坪下村, 97年入伙, 聽講有人偷偷地出租給隔離聯合E院工作人.

希望幫到你.


男爵府

積分: 6830


8#
發表於 08-2-29 12:18 |只看該作者
佢03年先落成
原文章由 minniepig 於 08-2-28 19:03 發表
寶達村:;pppp:


男爵府

積分: 5534


9#
發表於 08-2-29 12:27 |只看該作者
你是否說堅樂小學隔離近街市那幾座? 好似是94-95左右入伙的.


洋房

積分: 32


10#
發表於 08-3-2 14:52 |只看該作者
秀樂秀康大約是吧,是Y型的。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo