單親天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 7


1#
發表於 08-3-9 00:06 |只看該作者
我係一個未婚媽媽~五月就要生bb喇....
其實我一路都有同bb爸爸一齊住.只可惜我同佢既關係愈黎愈差...
上年佢ex-gf幫佢生左個女...我一直都知...雖然佢每個月都只會見佢4-5次...但係我偏偏放唔低..我唔鍾意佢同佢ex-gf周時都傾電話....
早排佢屋企有d事去左外國....後來我發現原來佢ex-gf同佢個女都有去...其實我唔係太介意佢地一齊去....因為我知道有原因既...只係佢有好多小動作令我好唔開心...佢仲刻意唔俾我知佢兩個都有過去....我同佢嘈...佢又話我細路女....冇響佢立場諗過...
佢返左黎之後...雖然我地日日一齊, 但係關係仲衰過朋友...大家可以成日都唔同大家講野...
我好想離開佢...因為繼續咁落去對大家都唔好....我地book左醫院開刀架...但係我而家一走...我就連入院既錢都俾唔起...我唔知而家仲可唔可以轉返去政府生...你地可唔可以俾d意見我呀??


男爵府

積分: 5966


2#
發表於 08-3-9 00:12 |只看該作者
你可以生個時去政府醫院架麻!!!!
其實你地有冇好好咁傾過呢...??
你搵社工幫下手丫!!
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。

紀錄:
大仔出世7磅半  大女出世6.9磅
二女出世6.7磅  三女出世6.1磅


洋房

積分: 78


3#
發表於 08-3-9 00:14 |只看該作者
其實我覺得你唔洗煩丫。佢搞到你有BB就好應該俾錢你去醫院生。哩D係男人既責任。你可以試下問下D政府醫院可唔可以俾你係果到生傢。要問就快啦因為你係五月生。
我本身都係觀塘生傢。但果陣係屯門作動都可以去屯門醫院生啦。如果你到時係第二到穿羊水我諗佢地唔會車到去你果間醫院先俾你生掛。咁果陣你就係車到生左囉。@@


王國長老

積分: 1906

王國長老


4#
發表於 08-3-9 00:25 |只看該作者
不如唔好開刀啦,開刀會有疤痕,復元又慢d. 順產係生既時代痛d, 但好快復元.

個男人對妳點, 妳要好好諗下, 唔結婚生bb,我想問出世紙唔寫爸爸名得唔得?

[ 本文章最後由 可樂魚 於 08-3-9 00:27 編輯 ]


洋房

積分: 78


5#
發表於 08-3-9 00:28 |只看該作者
係啦順產好過開刀丫。開左之後唔令傢啦個肚。
不過你順產千奇唔好係屯門醫院生。我之前就係果到順產。之後連針俾人連爆左條血管腫左我好多日又痛。痛到坐都坐唔到。><

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo