跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


1#
發表於 08-3-12 21:01 |只看該作者
胃氣脹, 胃又痛, 隔幾日 又係咁, 請問大家有冇同樣情況呢 ?
我都唔敢茶太多白花油, 茶小小又好似無幫助
lunch 食粥, 老細竟然話唔好食咁多粥呀, 好涼架, 吓, 食粥都涼 ? 係米真架....


別墅

積分: 741


2#
發表於 08-3-12 21:53 |只看該作者
原文章由 qqlee88 於 08-3-12 21:01 發表
胃氣脹, 胃又痛, 隔幾日 又係咁, 請問大家有冇同樣情況呢 ?
我都唔敢茶太多白花油, 茶小小又好似無幫助
lunch 食粥, 老細竟然話唔好食咁多粥呀, 好涼架, 吓, 食粥都涼 ? 係米真架.... ...



你幾多week ar ?
我 13 weeks 都好似你咁 ...食粥應該冇問題...
I'm looking for some solutions to make me feel better ?
Any suggesions ?


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


3#
發表於 08-3-13 01:57 |只看該作者
我都係 13 week, 我胃痛就放個暖水袋啦, 電毯啦, 好似好d.... 以前未有bb時就茶勁多白花油, e家唔敢茶.


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


4#
發表於 08-3-13 02:04 |只看該作者

回覆 #2 catding 的文章

剛剛睇 "媽媽bb資料庫" 原來 你都係廣華的喎, 你下次幾時check 呢 ? 我係 14/4. 你上次係米 6/3 第一次呀


別墅

積分: 741


5#
發表於 08-3-13 12:33 |只看該作者
原文章由 qqlee88 於 08-3-13 02:04 發表
剛剛睇 "媽媽bb資料庫" 原來 你都係廣華的喎, 你下次幾時check 呢 ? 我係 14/4. 你上次係米 6/3 第一次呀



My first time checking is on 2/28 , next time is 4/25 ar !!!
我昨晚瞓覺時,个胃熱到好似有團火,攪到我到3:00am先瞓倒.我今个Sat 會去see doctor, 到時我會問下我地呢D情況可以點舒綬.


大宅

積分: 4988


6#
發表於 08-3-13 13:33 |只看該作者
我和你一樣仍然有胃痛和嘔,不過居然被我發現現在的胃痛是許多時可以用吃來減少的!實在太感謝上帝。

火燒心是胃酸倒流的傳統病徵。小食多餐是公認的有益的飲食原則,我之前最嚴重時每歺的食量只是以前的一半都無,但看中醫時仍然叫我,不要「暴飲暴食」!
另外你可以試下食D乾身D的食物-- 例如bread -- 而不是食粥. 醫生都話有D人吃乾身D的食物無嘔咁多.

我覺得大肚婆胃痛,唔多唔少係因為嘔,只不過未去到嘔得出的程度,就停在嘔之前的胃抽痛階段。

我現在也是臨睡前的時間最唔知點算,食又怕個胃唔消化,演變成 胃酸倒流,唔食個胃又那住痛。
希望大家都可以快D好番,俾自己同BB吃多D好O野。加油呀!!

[ 本文章最後由 小余 於 08-3-13 13:36 編輯 ]


大宅

積分: 4988


7#
發表於 08-3-13 13:44 |只看該作者
一一般胃酸倒流的處理方法,除藥物外,
1.睡前最少2-4個小時不要進食
2. "GIN"高上半身來睡
3....刺激性食物、太緊的上衣...etc. 你都没有吧?....


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


8#
發表於 08-3-13 15:48 |只看該作者
多謝CATDING 及 小余 妳們, 原來都有咁多人有相同問題,
若可以的話 CATDING 可否星期六幫我順便問問你e生, 我成日用電毯中度熱住個胃同個肚, 我老公話會唔會太熱, 會熱親bb呢 ? e家又開始驚, 因為胃同肚的位置會熱到有d紅, 而拿開了電毯, 皮膚都會熱到10數分鐘才回復, 不過, 唔用電毯又胃好唔舒服, 用又驚e+, 點算呢


大宅

積分: 1330


9#
發表於 08-3-13 19:02 |只看該作者
我都係一樣!
我個醫生話胃氣脹同胃氣是因為食得太多
碳水化合物,如米飯等,
佢叫我食多d水果,
結果又好似好d
知足常樂!要為你所有的去感恩,
不要為失去的而埋怨!


複式洋房

積分: 129


10#
發表於 08-3-13 20:28 |只看該作者
原文章由 qqlee88 於 08-3-13 02:04 發表
剛剛睇 "媽媽bb資料庫" 原來 你都係廣華的喎, 你下次幾時check 呢 ? 我係 14/4. 你上次係米 6/3 第一次呀


我下次也是4/14去廣華覆診呀, 你上午定下午呀?


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


11#
發表於 08-3-13 22:36 |只看該作者
我上午呀. 你呢?

原文章由 winwinb 於 08-3-13 20:28 發表


我下次也是4/14去廣華覆診呀, 你上午定下午呀?


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


12#
發表於 08-3-13 23:44 |只看該作者
請問你第一次check 係幾時呢, 我見你在媽媽資料中填 9/9預產期, 所以想問14/4 都是你第二次check 嗎.

原文章由 winwinb 於 08-3-13 20:28 發表


我下次也是4/14去廣華覆診呀, 你上午定下午呀?


大宅

積分: 4988


13#
發表於 08-3-14 13:08 |只看該作者
qqlee88, 我想你要小心d唔好熱親bb, 我個本"得8,9成準"的孕婦書話高温會熱親bb,話沖涼太熱都唔得o架。

不過都唔使担心,因為本書"得8,9成準",問下醫生囉。

[ 本文章最後由 小余 於 08-3-14 13:10 編輯 ]


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


14#
發表於 08-3-14 15:24 |只看該作者
請問本書有冇講如果熱親bb 會怎樣的呢.....
好担心 ...

原文章由 小余 於 08-3-14 13:08 發表
qqlee88, 我想你要小心d唔好熱親bb, 我個本"得8,9成準"的孕婦書話高温會熱親bb,話沖涼太熱都唔得o架。

不過都唔使担心,因為本書"得8,9成準",問下醫生囉。 ...


別墅

積分: 741


15#
發表於 08-3-15 23:48 |只看該作者
原文章由 qqlee88 於 08-3-14 15:24 發表
請問本書有冇講如果熱親bb 會怎樣的呢.....
好担心 ...



qqlee, 你快D停止使用電毯啦,e生話唔好熱倒个肚.BB都會覺得熱架.她說我們的情况會在第4个月會得到改善.冇乜辦法,个个都係咁.食藥都冇用.唯有少食多餐同忍.時間好快過..
現在就黎上床,唔知係真定心理作用,用胃又開始拿住拿住啦


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


16#
發表於 08-3-16 00:06 |只看該作者
多謝你幫我問醫生. 萬分感謝.
我都唔敢再用啦.

原文章由 catding 於 08-3-15 23:48 發表



qqlee, 你快D停止使用電毯啦,e生話唔好熱倒个肚.BB都會覺得熱架.她說我們的情况會在第4个月會得到改善.冇乜辦法,个个都係咁.食藥都冇用.唯有少食多餐同忍.時間好快過..
現在就黎上床,唔知係真定心理作用,用胃又開始 ...


大宅

積分: 4988


17#
發表於 08-3-16 00:14 |只看該作者
qqlee88, 現在阿b應該仲細,你個電gin只熱個胃個位,唔好set咁熱,唔好店到阿b個位應該無事o卦?
catding, 我同你一樣個胃正在痛緊

[ 本文章最後由 小余 於 08-3-16 00:16 編輯 ]


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


18#
發表於 08-3-16 00:26 |只看該作者
我想問下 "小余" 同 "catding" 你地睇的私人e生幾錢一次, 好唔好人的呢. thx


大宅

積分: 4988


19#
發表於 08-3-16 00:35 |只看該作者
我看浸會的 駐院醫生,如果唔攞藥唔照超聲波,就300元有找,不過單是照超聲波就要500,加埋囉.我都覺得好貴. 正考慮試其他醫生. 你地呢?

[ 本文章最後由 小余 於 08-3-16 00:38 編輯 ]


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


20#
發表於 08-3-16 00:45 |只看該作者
我今天竟然無胃痛, (頭先都有覆 小余的蜜糖欄).......因為我在測試緊係唔係個幾星期前, 我老公買左樽蜜糖返來, 日日逼我飲, 之後我就經常胃痛, 今天我試下唔飲, 結果唔知係米心理作用或是甚麼關係, 今日竟然無胃痛, 不過, 一天不能作準, 試下等我停飲幾日, 再看看.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo