跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 768


1#
發表於 08-3-15 17:29 |只看該作者
我bb 1.4歲好似戒奶,對奶一d興趣都冇,你地bb戒左未?


大宅

積分: 2316


2#
發表於 08-3-15 18:25 |只看該作者
我仔仔曾經在14個月左右有似戒奶的徵狀, 令到我地成家都好煩惱, 因為怕會唔夠營養, 但其實佢咁大個已經到咗識反抗的階段, 就算想迫佢飲都無用, 所以最後諗通咗都無再免強佢, 果段時間就開始俾佢食bb芝士, 多d飲吓豆漿咁lor, 繼續應沖奶的時候照沖(不過沖少d), 諗住飲少少都好過無, 後來過多2個星期到, 佢又特然間肯飲返奶, 原來其實佢只係厭奶, 不過今次厭奶期比以往的漫長罷了!

希望你bb都只係間歇性厭奶啦!


原文章由 小齊 於 08-3-15 17:29 發表
我bb 1.4歲好似戒奶,對奶一d興趣都冇,你地bb戒左未?
http://albums.vitapixel.com.hk/200709/heison/cover.html


大宅

積分: 4111


3#
發表於 08-3-16 11:51 |只看該作者
我囡囡剛17個月
一星期前閞始無比佢飲奶啦
因她有小小濕疹同她去睇梁淑芳醫生
醫生建議她停飲奶及旦一個月(連芝士等奶制品都停)
醫生說小朋友一嵗後可以不再飲奶
奶的營養可以在其他食物中吸收到
現由8安奶-一碗杰粥-一碗杰粥-8安奶轉到
煲湯煮通粉或米粉-一碗爛飯-一碗爛飯-一碗湯及菜
囡囡都接受到皮膚亦開始改善
雖然奶好似好好營養但諗深一層每日都飲奶亦只吸收到單一類型營養(由奶粉商調較比你的營養),依家日日不同湯水,囡囡可以吸收到不同多種類營養仲好
當然煲湯要多左時間心機而開支奶快靚正好吸引忙碌的工作媽媽
但開奶咁方便可能只是奶粉商吸引你繼續用的手法
我同老公都好快就接受左呢個改變
既然囡囡已向固體食物進發,唔飲奶表示她繼續向食固體食物的進步,就算BB自己不想再飲奶都唔覺得可惜,甚至應高興他的進步及配合他比多種類固體食物
不過醫生話煲湯不要餚肉湯或魚湯,多用瓜果菜少少肉煲湯
因濃肉魚湯會將當中不好的成分(如農藥荷爾蒙激素等)濃縮
飲左仲幣


大宅

積分: 1087


4#
發表於 08-3-17 13:08 |只看該作者
珍珠小姐, 咁你通常用乜嘢湯水畀BB呀? 滾湯多 (乜料)? 還是多菜少肉的老火湯 (又多數係乜嘢呢)?


原文章由 珍珠小姐 於 08-3-16 11:51 發表
我囡囡剛17個月
一星期前閞始無比佢飲奶啦
因她有小小濕疹同她去睇梁淑芳醫生
醫生建議她停飲奶及旦一個月(連芝士等奶制品都停)
醫生說小朋友一嵗後可以不再飲奶
奶的營養可以在其他食物中吸收到
現由8安奶-一碗杰粥-一碗杰 ...


大宅

積分: 4111


5#
發表於 08-3-17 14:50 |只看該作者
原文章由 cherrysino 於 08-3-17 13:08 發表
珍珠小姐, 咁你通常用乜嘢湯水畀BB呀? 滾湯多 (乜料)? 還是多菜少肉的老火湯 (又多數係乜嘢呢)?

煲湯都真係幾煩惱
醫生話唔好用魚或肉餚湯
醫生比左張煲湯菜單,有:
椰子雪耳湯
蘋果紅蘿蔔湯
雪梨百合湯
素羅宋湯
粟米忌廉湯
好多都是偏涼同有紅蘿蔔(我不想囡囡食太多紅蘿蔔)
所以都唔係一定跟足
今日煲淮山蓮子百合加少少出左水豬骨煲個半鐘加米粉做早餐
之後打算滾節爪魚片眉豆湯
為左囡囡八時半有早餐食仲要一早六時半就要起床預備


大宅

積分: 1665


6#
發表於 08-3-17 23:02 |只看該作者

回覆 #5 珍珠小姐 的文章

珍珠小姐,妳真係個好媽媽!!!
我亞b都係好唔鍾意飲奶粉...可能佢食人奶大啦,佢依家都17個月,一日飲唔多過8oz奶. 但飯都食得okay,每日2餐飯,每次都可以食1個大人碗既份量. 佢唔肥,唔多肉...有時都覺得佢"unun"地0甘....不過健康就okay啦!!
我老公都唔主張亞b食0甘多奶粉,佢成日話奶粉有害tim....


複式洋房

積分: 431


7#
發表於 08-3-24 00:36 |只看該作者

請问有冇人可以救我呀?

名位,我囝囝十七個月大,前日突然間唔肯再飲奶,一見到奶白色液體就喊.最惨佢又唔肯食粥,飯仔只肯食兩茶匙.烏東同通粉又只肯食細半碗,我应該点做呀?:-(

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo