跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2198


1#
發表於 14-11-11 01:04 |只看該作者
請有冇jm住果面?好住嗎?係咪有路可以行去siu hong 西鐵但又好靜架?




別墅

積分: 862


2#
發表於 14-11-11 10:50 |只看該作者

回覆:1026fan 的帖子

真係好靜


男爵府

積分: 5068


3#
發表於 14-11-11 11:31 |只看該作者

回覆:小坑村

交通好唔方便
行去西鐵條路都幾危險
食野都冇咩外賣擇


大宅

積分: 2198


4#
發表於 14-11-11 11:48 |只看該作者
bibibooboo 發表於 14-11-11 10:50
真係好靜
想買果頭.... 怪不得咁平....


大宅

積分: 2198


5#
發表於 14-11-11 11:49 |只看該作者
felica218 發表於 14-11-11 11:31
交通好唔方便
行去西鐵條路都幾危險
食野都冇咩外賣擇
JM... 請問都幾危險係指邊方面 ? 條路泥地難行? OR 太靜? 咁村民一般點出來?


別墅

積分: 862


6#
發表於 14-11-11 14:17 |只看該作者

回覆:小坑村

有車會好D,有小朋友一出一入得小巴同的士㨂住就幾好既,不過真係唔太方便!買野要出寶田建生。睇你係小坑村邊個位,住得唔入既行出去寶田2個字到啦


別墅

積分: 862


7#
發表於 14-11-11 14:18 |只看該作者

回覆:1026fan 的帖子

.出年我都打算搬


大宅

積分: 2198


8#
發表於 14-11-11 15:18 |只看該作者
bibibooboo 發表於 14-11-11 14:18
.出年我都打算搬


大宅

積分: 2198


9#
發表於 14-11-11 15:19 |只看該作者
bibibooboo 發表於 14-11-11 14:18
.出年我都打算搬
要搬咁嚴重? 如果2個字左右到寶田都唔係好過份.. 都係去睇下先~ THX THX


別墅

積分: 862


10#
發表於 14-11-11 18:55 |只看該作者

回覆:1026fan 的帖子

我租既


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo