跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3708


1#
發表於 08-3-21 23:24 |只看該作者
我阿b仔早兩日開始自己係度爬,但係佢係向後爬唔係向前,你地bb係咪咁?係咪先向後,然後會向返前?


大宅

積分: 1727


2#
發表於 08-3-21 23:47 |只看該作者
我個女一開始就已經向前爬...因為我通常都係會用玩具引佢...等佢有意識向前爬...

但係, 我都曾經見過佢一次向後爬...不過, 可能去唔到佢想去o既地方, 佢冇再向後爬...

而家已經爬得幾快, 又爬得好得意, 爬爬下爬得支力, 佢會單手撐住地下, 側身半坐, 好好笑...哈哈


複式洋房

積分: 258


3#
發表於 08-3-22 09:49 |只看該作者
my son just like a snake, he don't know how to use his hand to support his upper body!


伯爵府

積分: 19028

牛年勳章


4#
發表於 08-3-25 00:12 |只看該作者
先是似蚓蚯,而家似龜!
先識360度轉,而家識前爬和轉換方向前爬。

昨天我看 pearl 的節目,原來 BB 有時會用雙手和雙腳(註:不是雙膝)來爬行。

好奇怪!那不是很倦嗎?屁股要挻得高高的。


子爵府

積分: 11108


5#
發表於 08-4-9 15:43 |只看該作者
我個B同你個B一樣,唔洗擔心,只係手腳未得恊調.


原文章由 sai_lam 於 08-3-21 23:24 發表
我阿b仔早兩日開始自己係度爬,但係佢係向後爬唔係向前,你地bb係咪咁?係咪先向後,然後會向返前?


洋房

積分: 220


6#
發表於 08-4-10 17:39 |只看該作者
我個女只識向後爬
你地個b識得自己坐係度未???


大宅

積分: 1254


7#
發表於 08-4-10 22:23 |只看該作者
蝦仔初時都係向後爬架, 之後就開始隻手識向前踏, 再之後就爬一兩步又坐吓, 到而家已經自出自入四圍爬, 仲會自己扶住d嘢起身, 再扶住d嘢行~~
Welcome to my blog蝦仔媽媽


伯爵府

積分: 19028

牛年勳章


8#
發表於 08-4-11 04:19 |只看該作者
原文章由 sylviacsm0207 於 08-4-10 17:39 發表
我個女只識向後爬
你地個b識得自己坐係度未???


俾佢爬多d,佢自己會摸索到。
My niece 而家都爬得好叻,還會嘗試雙手撐著地,屁股翹高,雙腳站起,當然這個姿勢是不能成功站起啦!


複式洋房

積分: 204


9#
發表於 08-4-12 11:37 |只看該作者
my bert bert still not crawling yet ... lazy b , your blog still not fixed yet !? maybe you should sign up new blog called "蝦仔 blog -part two" ... we miss you two, haha !!!




原文章由 蝦仔媽媽 於 08-4-10 22:23 發表
蝦仔初時都係向後爬架, 之後就開始隻手識向前踏, 再之後就爬一兩步又坐吓, 到而家已經自出自入四圍爬, 仲會自己扶住d嘢起身, 再扶住d嘢行~~


複式洋房

積分: 207


10#
發表於 08-4-14 13:53 |只看該作者
原文章由 hoss 於 08-4-12 14:18 發表
我bb仲未識爬 , 又唔識轉身 , 一幫佢趴轉就喊

我個女都係, 只係識坐連轉身都未識 mouth:


複式洋房

積分: 207


11#
發表於 08-4-14 13:56 |只看該作者
原文章由 hoss 於 08-4-12 14:18 發表
我bb仲未識爬 , 又唔識轉身 , 一幫佢趴轉就喊

我個女都係, 連身都轉唔到只識坐mouth:


子爵府

積分: 12017

環保接龍勳章 畀面勳章


12#
發表於 08-4-14 14:08 |只看該作者
my twins 唔識坐 & 唔識 爬 but識轉身~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo