懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 170


1#
發表於 14-11-15 21:31 |只看該作者
15週啦~不過最近無啦啦去PUPU時有D見到少少啡,隔一兩日又係甘,雖然護士話少少唔洗擔心,不過好難呢~各位媽咪係唔係都有出現同樣的情況呀?可唔可以分享下呀~唔該~


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


2#
發表於 14-11-15 21:37 |只看該作者
我覺得都係要多注意注意吖


伯爵府

積分: 16254


3#
發表於 14-11-16 01:16 |只看該作者

引用:15週啦~不過最近無啦啦去PUPU時有D見到少

原帖由 BenChun 於 14-11-15 發表
15週啦~不過最近無啦啦去PUPU時有D見到少少啡,隔一兩日又係甘,雖然護士話少少唔洗擔心,不過好難呢~各 ...
小小唔怕架!會停唔痛就冇問題!但你要休息多啲!太攰都會流啡架!


複式洋房

積分: 170


4#
發表於 14-11-16 18:16 |只看該作者
多謝大家~


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo