親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3801


1#
發表於 14-12-5 14:18 |只看該作者
有無JM住過Oriental Residence Bangkok? 好嗎? thanks!!!!!!!!!


水晶宮

積分: 69641


2#
發表於 14-12-5 14:55 |只看該作者
上網睇過d評價好似幾好...文華東方集團, 應該有保證 !!

我plan緊1月出發都曾經諗過佢...但最後我應該會揀Renaissance Bangkok Ratchaprasong Hotel.


大宅

積分: 3782


3#
發表於 14-12-5 15:45 |只看該作者

回覆:babymandy123 的帖子

住過,我地五個女仔住三房兩廳大套房,好正,好舒服


大宅

積分: 3782


4#
發表於 14-12-5 15:49 |只看該作者

回覆:babymandy123 的帖子

Service仲好好,因為香港打風走吾到,佢安排酒店員工去機場幫我地check 機位,吾使我地瞓機場



大宅

積分: 3801


5#
發表於 14-12-5 20:43 |只看該作者
annababe 發表於 14-12-5 15:45
住過,我地五個女仔住三房兩廳大套房,好正,好舒服
謝謝回覆, 請問你酒店近SHOPPING地方嗎?? 我諗緊Oriental 定 Grande Centre Point Hotel Ratchadamri好.........呀仲有, Oriental有小朋友playroom嗎?? THX!


大宅

積分: 3782


6#
發表於 14-12-6 12:26 |只看該作者

回覆:babymandy123 的帖子

我地出入都係的士,所以冇留意附近有冇商場。


大宅

積分: 3782


7#
發表於 14-12-6 12:27 |只看該作者

回覆:babymandy123 的帖子

Playroom吾清楚,因為冇小朋友同行


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo