跳至

首頁
1

尾頁
   0


等待驗證會員

積分: 2878


1#
發表於 08-4-12 13:04 |只看該作者
大家想過改什麼名字嗎?
囡囡的話我一早已經想好
囝囝的話未定
很多名字都很好聽啊


等待驗證會員

積分: 2878


2#
發表於 08-4-13 02:47 |只看該作者
大家有沒有好提議啊


大宅

積分: 3020


3#
發表於 08-4-13 10:09 |只看該作者
其實真係睇你兩個想改個麥野名喎。個個人的Taste都唔同。


別墅

積分: 896


4#
發表於 08-4-13 10:48 |只看該作者
原文章由 KR0101 於 08-4-12 13:04 發表
大家想過改什麼名字嗎?
囡囡的話我一早已經想好
囝囝的話未定
很多名字都很好聽啊


你地諗住自己改,,,定搵師傅改??


等待驗證會員

積分: 2878


5#
發表於 08-4-13 11:22 |只看該作者
原文章由 Beku 於 08-4-13 10:09 發表
其實真係睇你兩個想改個麥野名喎。個個人的Taste都唔同。


我心大心細
想聽聽大家意見


等待驗證會員

積分: 2878


6#
發表於 08-4-13 11:22 |只看該作者
原文章由 meiyi 於 08-4-13 10:48 發表


你地諗住自己改,,,定搵師傅改??


第一胎自己改
第二胎也是自己改了
你呢?


別墅

積分: 896


7#
發表於 08-4-13 11:55 |只看該作者
原文章由 KR0101 於 08-4-13 11:22 發表


第一胎自己改
第二胎也是自己改了
你呢?



我自己諗左,,
不過想搵師傅睇下夾唔夾,,
不過知搵邊個師傅好,,,


複式洋房

積分: 116


8#
發表於 08-4-13 17:20 |只看該作者
我都諗住搵師父幫bb改~~但係c6話又要佢男家個面鍾意先得喎~~唉~~~男家個面都唔信呢d野~~~


等待驗證會員

積分: 2878


9#
發表於 08-4-14 14:50 |只看該作者
原文章由 meiyi 於 08-4-13 11:55 發表



我自己諗左,,
不過想搵師傅睇下夾唔夾,,
不過知搵邊個師傅好,,,


想問下找師傳貴不貴的?
4000-5000左右一個?


等待驗證會員

積分: 2878


10#
發表於 08-4-14 14:51 |只看該作者
原文章由 namnamki 於 08-4-13 17:20 發表
我都諗住搵師父幫bb改~~但係c6話又要佢男家個面鍾意先得喎~~唉~~~男家個面都唔信呢d野~~~


很多男家也是這樣的
我老爺奶奶也不理我
他們說我和丈夫喜歡就可以了
不如你叫你老爺那邊改左名先
然後再給師傳看看夾不夾

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo