興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 977


1#
發表於 08-4-22 23:16 |只看該作者
我報了"實用數碼/菲林相機旅遊攝影",明晚開始上堂啦!

想問:要帶想機嗎?

因為要返office, 囉住個袋由九龍去香港返工再去九龍上堂,1000萬個唔願意;但又怕唔知呀sir講咪,點算? 請過來人指教! 唔該曬!

bobomegan


子爵府

積分: 10187

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 08-4-22 23:21 |只看該作者
我未讀過, 不過我覺得自己有機係手會方便D, 可以即時 practice.

原文章由 bobomegan 於 22/4/2008 23:16 發表
我報了"實用數碼/菲林相機旅遊攝影",明晚開始上堂啦!

想問:要帶想機嗎?

因為要返office, 囉住個袋由九龍去香港返工再去九龍上堂,1000萬個唔願意;但又怕唔知呀sir講咪,點算? 請過來人指教! 唔該曬!

bo ...


別墅

積分: 977


3#
發表於 08-4-22 23:35 |只看該作者
原文章由 Sonic 於 4/22/2008 23:21 發表
我未讀過, 不過我覺得自己有機係手會方便D, 可以即時 practice.


金爸:

咪係囉, 都覺得自己問條問題好低b, 淨係想懶得就懶!
唔該曬!

bobomegan


子爵府

積分: 10187

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 08-4-22 23:41 |只看該作者

我有時都有帶埋部機返工架

原文章由 bobomegan 於 22/4/2008 23:35 發表


金爸:

咪係囉, 都覺得自己問條問題好低b, 淨係想懶得就懶!
唔該曬!

bobomegan


子爵府

積分: 11934

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 08-4-23 09:34 |只看該作者
你個問題唔低 b, 比我都唔想帶
其實我覺得應該唔洗,我上過其他班,都唔洗攞,都係個阿 sir 齋 talking 多。無咩 practise. 不過唔同人教可能會唔同,你咪帶一堂睇下先囉,最多咪做一次老襯 lor


大宅

積分: 3627


6#
發表於 08-4-23 10:37 |只看該作者
原文章由 bobomegan 於 08-4-22 23:16 發表
我報了"實用數碼/菲林相機旅遊攝影",明晚開始上堂啦!

想問:要帶想機嗎?



bobomegan,

請問你響邊個 center 上,要上幾多堂?教得 ok 嗎?麻煩上嚟報料,因為我都想報


別墅

積分: 977


7#
發表於 08-4-23 17:28 |只看該作者
原文章由 Jmum 於 4/23/2008 10:37 發表



bobomegan,

請問你響邊個 center 上,要上幾多堂?教得 ok 嗎?麻煩上嚟報料,因為我都想報



哎,係土瓜灣呀,呢個course只得呢個centre!
一間都唔知點係金鐘搭巴士去,都有d擔心!
一共上10堂(有2堂practise);唔知好唔好,今晚先第一堂。我咪都唔識,點都會學到d既,聽日話你知啦!

bobomegan


大宅

積分: 3627


8#
發表於 08-4-24 16:33 |只看該作者
原文章由 bobomegan 於 08-4-23 17:28 發表



哎,係土瓜灣呀,呢個course只得呢個centre!
一間都唔知點係金鐘搭巴士去,都有d擔心!
一共上10堂(有2堂practise);唔知好唔好,今晚先第一堂。我咪都唔識,點都會學到d既,聽日話你知啦!

bobomegan ...



我以前都上過 Canon d course,覺得用途不大,見呢個係 for 旅遊,所以有興趣報! 等你報料!


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 08-4-24 18:07 |只看該作者
原文章由 bobomegan 於 08-4-23 17:28 發表



哎,係土瓜灣呀,呢個course只得呢個centre!
一間都唔知點係金鐘搭巴士去,都有d擔心!
一共上10堂(有2堂practise);唔知好唔好,今晚先第一堂。我咪都唔識,點都會學到d既,聽日話你知啦!

bobomegan ...


你可以搭 101/111 過去.
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




子爵府

積分: 13356


10#
發表於 08-4-24 18:13 |只看該作者
原文章由 Simar 於 08-4-24 18:07 發表


你可以搭 101/111 過去.



Good answer! But too late.


大宅

積分: 4693


11#
發表於 08-4-27 16:42 |只看該作者
bobomegan,

hi~記唔記得我呀?我話去報讀香港仔區初級攝影果個呀....

你上完第一堂覺得點呀?有冇索到d有用既野返黎呀?哈...

我上左第一堂喇,個阿sir教得都ok既(唔講題外話的時候),不過可能我係相機白痴,佢講有d野我都唔多明...


原文章由 bobomegan 於 08-4-23 17:28 發表

哎,係土瓜灣呀,呢個course只得呢個centre!
一間都唔知點係金鐘搭巴士去,都有d擔心!
一共上10堂(有2堂practise);唔知好唔好,今晚先第一堂。我咪都唔識,點都會學到d既,聽日話你知啦!

bobomegan ...


別墅

積分: 977


12#
發表於 08-5-13 14:56 |只看該作者
原文章由 Kikokikovenus 於 4/27/2008 16:42 發表
bobomegan,

hi~記唔記得我呀?我話去報讀香港仔區初級攝影果個呀....

你上完第一堂覺得點呀?有冇索到d有用既野返黎呀?哈...

我上左第一堂喇,個阿sir教得都ok既(唔講題外話的時候),不過可能我係相機白痴,佢講有d野 ...


Kikokikovenus:

我緊係記得你啦!

So sorry, 去完泰國返黎得了重感冒,到e+先好返d,遲了覆你!

我個呀sir (張東) 好好,好搞笑,雖然個class1.5 hr咁長,可能因為佢口水多,講講下又講開第2度,時間過得好快,但我學到好多野 (鬼咩,我mud都唔識!)

我呢個class 係學旅遊攝影,呀sir一始就講佢係教你用一部超低能既傻瓜去靚影相,開頭有d失望架,但原來學到既野係apply落其他單鏡反光機同菲林相機樹,正所胃一里通百里明,覺得好好!

其實印象至深刻既係,上完第一堂之後,忽然間想去馬頭圍我隔別1/4個世紀既小學母校,諗起好多小時候既事,但同一時間,我又發現我唔記咗好多野!!!! 希望係呢個class學到既野,能夠幫我個女影多d相,將來係我老人癡呆後都有得睇!

Bobomegan


男爵府

積分: 6315


13#
發表於 08-5-13 16:12 |只看該作者
hi bobomegan,

long time no talk la~!

我無時間去上d咩堂, that's y一d都無進步到~!

我而家影相每次都係用連拍, 好似"亂棍打c牛魔王"咁, 啪! 啪! 啪啪!.....咁影! 如果setting無問題, 都有一兩張ok, 但如果setting錯左就十幾張相炒晒lu~! 好彩部機係digital咋!

係呢, 咁你買左邊部機呀?

[ 本文章最後由 pakyu0429 於 08-5-13 16:14 編輯 ]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo