家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3890


1#
發表於 15-1-8 12:00 |只看該作者
你們有追看邊個股評人?


大宅

積分: 3935


2#
發表於 15-1-8 12:16 |只看該作者

回覆:邊個股評人信得過?

䉮常念




男爵府

積分: 5110


3#
發表於 15-1-8 12:32 |只看該作者

引用:䉮常念

原帖由 Yan801 於 15-01-08 發表
䉮常念
唔係卦?有咩推介?


珍珠宮

積分: 42940

陪月勳章 畀面勳章


4#
發表於 15-1-8 14:18 |只看該作者
錢是自己的,信人不如信自己。

work hard PLAY hard


大宅

積分: 2619


5#
發表於 15-1-8 14:25 |只看該作者
nobletree 發表於 15-1-8 12:32
唔係卦?有咩推介?





䉮 相如
個人持股/意見, 不涉任何邀請買賣,
持股亦不時更改.


珍珠宮

積分: 32373


6#
發表於 15-1-8 14:53 |只看該作者
我幾鍾意郭思捷,覺得佢老實啲。

好簡單,平時主持最後會問啲股評人有無持有啲咩股票,佢次次都會講佢有乜。 反觀其他人,個個都話無持有,但又講到啲乜乜股幾好幾好,咁我點信你呢?


大宅

積分: 3890


7#
發表於 15-1-8 14:57 |只看該作者
我見股評人日日都有推介...真係有d懷疑...


珍珠宮

積分: 32373


8#
發表於 15-1-8 14:57 |只看該作者

不過咁,我主要鍾意佢老實,並唔係因為佢推介嘅股好得! 佢睇錯股都會認,唔會避而不談。


珍珠宮

積分: 32373


9#
發表於 15-1-8 15:00 |只看該作者
lovelysnake 發表於 15-1-8 14:57
我見股評人日日都有推介...真係有d懷疑...
有啲股評人係財演,自然日日有推介


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


10#
發表於 15-1-11 07:49 |只看該作者

引用:䉮常念

原帖由 Yan801 於 15-01-08 發表
䉮常念
有次收市同手下在間大証卷行同老板開會,個 \"財演\" 現在也有出鏡,伸頭入房問 :

財演 : 老細今日講邊隻?\"
佢老板 : #XXXX
財演 : 哦! 甘講升定跌?
佢老板 : 升

我同事出左門口,look 大隻眼話 \"甘都得,引人落答?\"所以唔好聽電視上所謂 股票分析員 亂 UP ,佢無持有隻股票,唔等於佢老細無!

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 5078


11#
發表於 15-1-11 10:30 |只看該作者

回覆:邊個股評人信得過

我不信這某利,信自己,同佢地玩相反


男爵府

積分: 8527


12#
發表於 15-1-11 10:40 |只看該作者
沈振盈


禁止訪問

積分: 100


13#
發表於 15-1-11 14:41 |只看該作者

回覆:邊個股評人信得過

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1780


14#
發表於 15-1-11 17:38 |只看該作者

回覆:邊個股評人信得過?

可能跟佢地倒轉買會有錢賺




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo