親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 357


1#
發表於 15-1-22 19:49 |只看該作者
好多人會著舊衫褲去旅行,咁會掉去邊度




侯爵府

積分: 24721


2#
發表於 15-1-22 19:53 |只看該作者

回覆:去完旅行你地D舊衫褲會掉去邊度

酒店垃圾桶




翡翠宮

積分: 84302


3#
發表於 15-1-22 20:03 |只看該作者
回覆 sunshine0613 的帖子

Me too


複式洋房

積分: 357


4#
發表於 15-1-22 20:19 |只看該作者

回覆:去完旅行你地D舊衫褲會掉去邊度

咁通常你地會帶咩去掉呢,底衫褲?





伯爵府

積分: 16558


5#
發表於 15-1-22 20:48 |只看該作者
mag331 發表於 15-1-22 20:19
咁通常你地會帶咩去掉呢,底衫褲?
我掉under和襪,主要係因為費事手洗但又有異味,唔想pack返入喼。如果咁啱有啲面衫褲打算唔要,而又將會去旅行,都會帶埋去著和掉,咁個喼就多啲位放戰利品。


侯爵府

積分: 20558

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 15-1-22 21:12 |只看該作者

引用:Quote:mag331 發表於 15-1-22 20:19 咁通常

原帖由 ioi 於 15-01-22 發表
我掉under和襪,主要係因為費事手洗但又有異味,唔想pack返入喼。如果咁啱有啲面衫褲打算唔要,而又將會去 ...
same too !!除左舊衫褲、鞋祙、 我連拖鞋都掉呀!當然全部都舊同殘


子爵府

積分: 13401


7#
發表於 15-1-22 21:36 |只看該作者

引用:Quote:mag331+發表於+15-1-22+20:19+咁通常

原帖由 ioi 於 15-01-22 發表
我掉under和襪,主要係因為費事手洗但又有異味,唔想pack返入喼。如果咁啱有啲面衫褲打算唔要,而又將會去 ...
Me too !!! 每次去日本都會帶off season 既衫同舊bra / 底底去,扔扔扔,最後有大半個喼放戰利品。




伯爵府

積分: 16558


8#
發表於 15-1-22 21:37 |只看該作者
本帖最後由 ioi 於 15-1-22 22:15 編輯
christinefh 發表於 15-1-22 21:12
same too !!除左舊衫褲、鞋祙、 我連拖鞋都掉呀!當然全部都舊同殘

...

多謝提醒!你講起拖鞋,我上次去住tokyu inn,佢提供嘅拖鞋唔係用完即棄嗰種,我都唔係好敢著。
唔知下次去住comfort hotel和swissotel有冇即棄拖鞋提供呢...... 都係帶埋穩陣喎,如果唔係到時都要去100yen店等舖頭平平哋買對嚟著。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo