自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 08-5-14 22:17 |只看該作者
係咪要download d咩程式甘ga?
要點先搵倒d純音樂呀?
有d咩技巧?

第一次,咩都唔識,請指教!


公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 08-5-15 19:04 |只看該作者


琥珀宮

積分: 189218

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 08-5-15 19:10 |只看該作者
你係咪想自唱自錄呀


公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 08-5-15 20:06 |只看該作者
apple~~~yes ar!!!
u know ma??

原文章由 appleyuen 於 08-5-15 19:10 發表
你係咪想自唱自錄呀


禁止訪問

積分: 1687


5#
發表於 08-5-15 20:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 189218

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 08-5-15 21:08 |只看該作者
原文章由 nikinokb 於 08-5-15 20:06 發表
apple~~~yes ar!!!
u know ma??

你係咪用netvigator?

http://moov.netvigator.com/music/contributor/contributordetail.do?contributorid=00019600&roleid=Artist&ptype=AUDIO&pagenum=1


公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 08-5-15 21:52 |只看該作者
我用和記ga~!~

原文章由 appleyuen 於 08-5-15 21:08 發表

你係咪用netvigator?

http://moov.netvigator.com/music/contributor/contributordetail.do?contributorid=00019600&roleid=Artist&ptype=AUDIO&pagenum=1


琥珀宮

積分: 189218

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 08-5-15 21:56 |只看該作者

試下呢到問下

原文章由 nikinokb 於 08-5-15 21:52 發表
我用和記ga~!~

http://www.failforum.net/forum/forumdisplay.php?fid=96

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo