跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 63


1#
發表於 08-6-2 12:23 |只看該作者
大家知唔知道幫bb影相果d影樓資料呀??
或者有冇邊間好介紹一下??
我想同bb去影呀, 不過係咪要佢識坐, 大慨6-9個月先影得嫁???


子爵府

積分: 10880


2#
發表於 08-6-2 14:07 |只看該作者
我都想知呀!!! 我想好似以前D人咁.. 影果D好薯全家福

原文章由 kakakarena 於 08-6-2 12:23 發表
大家知唔知道幫bb影相果d影樓資料呀??
或者有冇邊間好介紹一下??
我想同bb去影呀, 不過係咪要佢識坐, 大慨6-9個月先影得嫁???


男爵府

積分: 8044

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 貓狗褓姆 爸B勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 08-6-2 17:39 |只看該作者
識坐應該好d . 咁唔駛你扶住影丫嘛. 我見d朋友影得好靚~
出名d有 studio123同 vitapixel


子爵府

積分: 10880


4#
發表於 08-6-2 20:25 |只看該作者
唔知貴唔貴呢

原文章由 豆豆B媽 於 08-6-2 17:39 發表
識坐應該好d . 咁唔駛你扶住影丫嘛. 我見d朋友影得好靚~
出名d有 studio123同 vitapixel


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo