美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4776


1#
發表於 15-2-25 10:39 |只看該作者
勁失望, 不嬲幾鍾意佢d野, 但呢隻粉底真係好差, 又乾, 又難推, 上完仲要勁顯毛孔幼紋, 上網睇review先知原來好多人都彈, 仲要個BA配錯色比我, 好黃, 4百幾就咁跌咗


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


2#
發表於 15-2-25 11:42 |只看該作者
我都買左, 但都唔算好差 , 可以接受


大宅

積分: 4776


3#
發表於 15-2-25 11:58 |只看該作者
lovelycats1437 發表於 15-2-25 11:42
我都買左, 但都唔算好差 , 可以接受
可能我皮膚屬乾性, 所以唔啱用, 已打哂底都係咁, 你用咩色? 我用4號好黃


大宅

積分: 4814


4#
發表於 15-2-25 17:04 |只看該作者
我早2日都去左COUNTER試....都勁毛孔....同埋唔貼囉


大宅

積分: 4476


5#
發表於 15-2-25 17:11 |只看該作者

回覆:NARS新出果隻粉底液雷到爆

可能要油性皮膚先啱,強調oil free, 不過勁顯毛孔就……, 我用緊sheer glow 覺得都ok


別墅

積分: 908


6#
發表於 15-2-25 17:43 |只看該作者
真架?
好彩冇買呢隻


大宅

積分: 2186


7#
發表於 15-2-25 21:47 |只看該作者

回覆:NARS新出果隻粉底液雷到爆

有無搖暈先用呀?




大宅

積分: 1542


8#
發表於 15-2-25 22:09 |只看該作者
真係好失望


大宅

積分: 3101


9#
發表於 15-2-25 22:27 |只看該作者

回覆:NARS新出果隻粉底液雷到爆

唉…我都上網睇有人話好好,long lasting,但用完好似無網上講到咁好,依家有d後悔,成4百幾


公爵府

積分: 26102


10#
發表於 15-2-25 23:01 |只看該作者

回覆:NARS新出果隻粉底液雷到爆

試下加少少精華素或者乳液落啲粉底液




大宅

積分: 4776


11#
發表於 15-2-26 16:03 |只看該作者
Momia 發表於 15-2-25 21:47
有無搖暈先用呀?
有呀, 乜都試暈哂, 用手上, 掃上, BB上都係咁...隻色仲要偏黃


水晶宮

積分: 58252


12#
發表於 15-2-26 16:07 |只看該作者

回覆:NARS新出果隻粉底液雷到爆

爭d想入貨


大宅

積分: 3101


13#
發表於 15-2-26 17:38 |只看該作者

回覆:RosesJoy 的帖子

我都係試暈左唔同方法
今日用vdl白色個枝光澤base溝佢,望落去好似無咁黃


子爵府

積分: 10129


14#
發表於 15-2-26 20:37 |只看該作者
我都覺得NARS D粉底偏黃,而且D BA 唔會好細心幫你搵隻啱你既色


大宅

積分: 2186


15#
發表於 15-2-26 21:55 |只看該作者

回覆:RosesJoy 的帖子

我用又 ok 喎!不過我用埋佢嘅 base 同碎粉,一套咁用。

我同時買咗 MUF 水粉霜。一樣係成套連 base & 碎粉咁用,反而覺得好雷,又浮粉又黃。




大宅

積分: 3460


16#
發表於 15-2-26 23:17 |只看該作者
我塊面都係偏乾,但一併買佢隻防曬base再上佢濕粉,無事喎!


大宅

積分: 1704


17#
發表於 15-2-26 23:26 |只看該作者

回覆:NARS新出果隻粉底液雷到爆

我都買左,日日用,好好用呀…唔厚,唔乾,不過我都係一set用


大宅

積分: 4096


18#
發表於 15-2-27 05:43 |只看該作者

回覆:NARS新出果隻粉底液雷到爆

嘩,好彩未買
我準備想試下嬌蘭支新粉底


大宅

積分: 4776


19#
發表於 15-2-27 08:47 |只看該作者
Michellelam1110 發表於 15-2-26 17:38
我都係試暈左唔同方法
今日用vdl白色個枝光澤base溝佢,望落去好似無咁黃
VDL BASE好用嗎? 係咪真係明亮咗?


大宅

積分: 3101


20#
發表於 15-2-27 22:59 |只看該作者

回覆:NARS新出果隻粉底液雷到爆

我都有用埋佢新出個隻碎粉,base就用vdl白色有珠光個隻


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo