網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 4926


1#
發表於 15-2-27 23:09 |只看該作者
本帖最後由 dhc 於 15-2-27 23:10 編輯

http://item.taobao.com/item.htm?spm=a230r.1.0.0.lj0jwH&id=37540585472&ns=1&abbucket=12#detail


鐵線好似好幼,唔知掛件褸會唔會拗攣?


公爵府

積分: 28606

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


2#
發表於 15-2-27 23:34 |只看該作者
無買過,
你唔覺得佢掛滿嘢間屋好'lau gau'咩?
又唔慳位
花花真美好!


大宅

積分: 4926


3#
發表於 15-2-27 23:52 |只看該作者
caca8j 發表於 15-2-27 23:34
無買過,
你唔覺得佢掛滿嘢間屋好'lau gau'咩?
又唔慳位
um................齋睇個架好似幾靚.haha
但可能掛得唔多嘢


公爵府

積分: 28606

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


4#
發表於 15-2-28 00:20 |只看該作者
dhc 發表於 15-2-27 23:52
um................齋睇個架好似幾靚.haha
但可能掛得唔多嘢
係0架! 掛滿咗就睇唔到原有設計個樣,
好亂嘅感覺

花花真美好!


象牙宮

積分: 239620


5#
發表於 15-2-28 00:26 |只看該作者
本帖最後由 333s 於 15-2-28 00:30 編輯

dhc 發表於 15-2-27 23:09
http://item.taobao.com/item.htm?spm=a230r.1.0.0.lj0jwH&id=37540585472&ns=1&abbucket=12#detail


衣帽架...
http://s.taobao.com/search?tab=all&q=%D2%C2%C3%B1%BC%DC+&data-key=sort&data-value=sale-desc#J_relative

一架多用. 鞋架, 衣帽架, 換鞋椅.
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


珍珠宮

積分: 44373


6#
發表於 15-2-28 01:12 |只看該作者

引用:dhc 發表於 15-2-27 23:09 http://item.tao

原帖由 333s 於 15-02-28 發表
本帖最後由 333s 於 15-2-28 00:30 編輯

dhc 發表於 15-2-27 23:09
我家有兩個,掛出完街嘅大褸,唔錯

輸入搜索內容


象牙宮

積分: 239620


7#
發表於 15-2-28 14:01 |只看該作者
anna_my_baby 發表於 15-2-28 01:12
我家有兩個,掛出完街嘅大褸,唔錯

衣帽架,
積本式組裝?
用羅絲? 还是其它?
鋼本式/ 鉄, 經濟实用.
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


珍珠宮

積分: 44373


8#
發表於 15-3-1 00:48 |只看該作者

引用:Quote:anna_my_baby 發表於 15-2-28 01:12

原帖由 333s 於 15-02-28 發表
衣帽架,
積本式組裝?
用羅絲? 还是其它?
用鑼絲的,成個架應該係烤漆鐵,都頗重,舊屋搬新屋都用得返。

輸入搜索內容


象牙宮

積分: 239620


9#
發表於 15-3-1 12:57 |只看該作者
本帖最後由 333s 於 15-3-1 12:57 編輯
anna_my_baby 發表於 15-3-1 00:48
用鑼絲的,成個架應該係烤漆鐵,都頗重,舊屋搬新屋都用得返。

再三思考過.
架子/ 鋼木式. 膠柜, 家具
1. 鑼絲,拼組. 也易.
2. 舊屋搬新屋都用得返。省好多金錢.
3. 成本, 運費低.

想打造未來少用木家具.



你叻精打細算, 我地多D交流...

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


珍珠宮

積分: 44373


10#
發表於 15-3-1 19:13 |只看該作者

引用:Quote:anna_my_baby 發表於 15-3-1 00:48

原帖由 333s 於 15-03-01 發表
本帖最後由 333s 於 15-3-1 12:57 編輯
過獎!
而家除左掛大褸外,仲將小朋友嘅三輪車,滑板車掛上去,用大S勾便可。
釋放地面空間,亦安全,唔怕雜物多踢到腳趾。

輸入搜索內容

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo