論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


1#
發表於 08-6-8 14:20 |只看該作者
剛剛到了三天的菲姐成排假門牙脫了, 點算呀! 我知到保險可以包2/3, 那1/3是否我比, 如果是脫牙或補牙我應該包, 但她是假牙, 咁是否都是我包?mouth:


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


2#
發表於 08-6-8 15:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21395


3#
發表於 08-6-8 15:21 |只看該作者
原文章由 ANDREAMLEE 於 08-6-8 15:16 發表
剛剛到了三天 好似重未有得保 ,好似要個零兩個星期先有得claim喎 妳要問清楚保險公司先啦


門診...........要保單生效之後15日先受保


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


4#
發表於 08-6-8 18:11 |只看該作者
我都知要15日後才可以有保險, 我只是不清楚"齒"假牙是否保險包, 或者是要我自己比 , 因為"整"牙好貴呀


大宅

積分: 2652


5#
發表於 08-6-8 21:51 |只看該作者
可能佢黎之前已經comes off喎!通常咁早insurance都未有得
claim,check咗先. this is not emergency so most
probably u don't need to pay. 叫佢用其他available teeth otherwise find a dentist n ask her to pay loh


伯爵府

積分: 16148


6#
發表於 08-6-8 23:05 |只看該作者
原文章由 flyingmom 於 08-6-8 21:51 發表
可能佢黎之前已經comes off喎!通常咁早insurance都未有得
claim,check咗先. this is not emergency so most
probably u don't need to pay. 叫佢用其他available teeth otherwise find a dentist n ask her ...



If it is not emergency, no need to pay mer???? My new bun bun (5 months) also told me her teeth was painful...do I need to bring her to the dentist then?


大宅

積分: 1628


7#
發表於 08-6-8 23:19 |只看該作者
真係無奇不有!

唔知而家咁興隆胸, 佢地會唔會d值袋爆左, 又或者個鼻撞歪左哩, 如果係呢d都好d唔洗理佢, 但冇左牙真係唔理唔得喎!


子爵府

積分: 11300


8#
發表於 08-6-8 23:20 |只看該作者
我個菲姐都試過, 但佢去買咗支好像是膠水的物體自己搞掂咗, 我原本仲叫佢去睇牙醫, 佢唔肯, 仲話以前(在港8年)都係咁搞掂


原文章由 小小bb 於 08-6-8 14:20 發表
剛剛到了三天的菲姐成排假門牙脫了, 點算呀! 我知到保險可以包2/3, 那1/3是否我比, 如果是脫牙或補牙我應該包, 但她是假牙, 咁是否都是我包?mouth: ...


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


9#
發表於 08-6-8 23:54 |只看該作者
請問你個菲姐用什麼膠水, 我個都話可以, 但我不知是什麼, 有事怎算?可否問吓你個菲姐呢?mouth:


原文章由 man7099 於 08-6-8 23:20 發表
我個菲姐都試過, 但佢去買咗支好像是膠水的物體自己搞掂咗, 我原本仲叫佢去睇牙醫, 佢唔肯, 仲話以前(在港8年)都係咁搞掂


男爵府

積分: 5632


10#
發表於 08-6-9 15:39 |只看該作者
樓主,

僱主只需提供緊急牙科(有生命危險果種)費用. 其他一切牙科費用都係由工人自己負責. 就算份保險有包牙科, 你都唔應該 claim保險. 因為一旦你咁做, 即係代表你願意負責(原本根據勞工法唔需要負責)的牙科費用, 所以餘下的1/3都會係你比.


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


11#
發表於 08-6-9 19:15 |只看該作者
謝謝bbrma的advice, 我都知這些不是必須, 我應該不用付款, 但眼見她成個無牙婆, 什麼都吃不到, 餐餐食粥, 都好可憐。 我剛和她講了, 我分兩個月扣起她共$400, 尾數我付, 她工作滿5個月後我再給回她, 但我強調這不是我應付的費用, 而是她自己要負責的。PS我講下不為例, 我又要SAVE MONEY AGAIN






原文章由 bbrma 於 08-6-9 15:39 發表
樓主,

僱主只需提供緊急牙科(有生命危險果種)費用. 其他一切牙科費用都係由工人自己負責. 就算份保險有包牙科, 你都唔應該 claim保險. 因為一旦你咁做, 即係代表你願意負責(原本根據勞工法唔需要負責)的牙科費用, ...


大宅

積分: 2652


12#
發表於 08-6-9 19:45 |只看該作者
小心未到5个月因其他reason妳炒佢or佢唔做跟住話妳無固扣佢錢就麻煩,保障自己叫佢自己寫低agreed to let u deduct
money for her own use.
原文章由 小小bb 於 08-6-9 19:15 發表
謝謝bbrma的advice, 我都知這些不是必須, 我應該不用付款, 但眼見她成個無牙婆, 什麼都吃不到, 餐餐食粥, 都好可憐。 我剛和她講了, 我分兩個月扣起她共$400, 尾數我付, 她工作滿5個月後我再給回她, 但我強 ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo