論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 833


1#
發表於 15-4-7 00:06 |只看該作者
我啱啱發現我工人姐姐好似腳趾公有灰甲,點算啊? So scary!!

頭先我出來,佢著曬燈,係地下做pedicure, 好多指甲碎係張紙度,嚇死我

跟住我忍唔住攞電筒去照下睇下, 佢之前有時都冇著拖鞋, 好怕傳染俾屋企個兩歲小朋友,需要送佢返菲嗎?做咗四個月度, 好驚啊,請大家俾的意見, thank u!




伯爵府

積分: 15708


2#
發表於 15-4-7 00:19 |只看該作者

回覆:工人姐姐好似有灰甲, 點算好?

帶佢睇醫生,醫生會叫佢留低樣本去化驗。 如果有會叫佢搽灰甲藥水,或食藥。


別墅

積分: 833


3#
發表於 15-4-7 00:20 |只看該作者

回覆:工人姐姐好似有灰甲, 點算好?

但係怕唔怕傳俾小朋友?




男爵府

積分: 6074


4#
發表於 15-4-7 18:46 |只看該作者

引用:但係怕唔怕傳俾小朋友? +

原帖由 yhchen 於 15-04-07 發表
但係怕唔怕傳俾小朋友?
Just use solution ok ga la! don\'t over state la! As long as she keeps clean ok la





大宅

積分: 2116


5#
發表於 15-4-7 20:33 |只看該作者

回覆:工人姐姐好似有灰甲, 點算好?

灰甲好難傳染比, 唔share nail chipper 就冇問題


男爵府

積分: 5640


6#
發表於 15-4-7 21:31 |只看該作者

回覆:工人姐姐好似有灰甲, 點算好?

灰甲係常見皮膚病,用藥就會好,如果你手甲感染灰甲,你老細應唔應該炒你呢??注意個人衛生就ok la


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo