自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 72641


1#
發表於 15-4-27 14:53 |只看該作者
如果你既細佬錫老婆果邊既兒甥多過自己個仔..
我都明佢老婆痴外家、我自己都係,但我一直都好錫佢地既仔女、成日帶佢地去玩同買禮物、點知見到佢地旅行連手信都唔準備份俾自己個姪、媽、家姐阿哥、大人我都覺算、但細路仔、反而佢老婆兒甥都有,門面野都唔做。有點心淡。




瑪瑙宮

積分: 146024

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 15-4-27 15:04 |只看該作者
咪當係緣份囉。

自己仔女,最緊要自己錫,其他都錫佢地既話,咪當bonus囉。

點評

nyfng    發表於 15-4-27 16:03
maymaymama2405    發表於 15-4-27 15:46
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


3#
發表於 15-4-27 15:07 |只看該作者
my005 發表於 15-4-27 15:04
咪當係緣份囉。

自己仔女,最緊要自己錫,其他都錫佢地既話,咪當bonus囉。 ...
同意!
有人錫係福份, 但唔好太多祈望, 希望越大, 失望越大, 隨緣。
仔女最最要父母錫。

點評

mickeywinnie3    發表於 15-4-27 17:17
my005    發表於 15-4-27 15:07
你若盛開, 蝴蝶便來!


子爵府

積分: 12342


4#
發表於 15-4-27 15:14 |只看該作者

回覆:luckybaby2011 的帖子

會,我父母只錫內孫,我99只錫男孫,我都覺得心淡,但冇計,十隻手指有長短,佢地唔錫咪自己錫囉!



點評

happywindy    發表於 15-4-27 15:46
wcpcelia    發表於 15-4-27 15:41
siu05    發表於 15-4-27 15:25


禁止訪問

積分: 937


5#
發表於 15-4-27 15:20 |只看該作者

回覆:會心淡嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 76418

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 15-4-27 15:28 |只看該作者

引用:男人大多唔會買手信俾兄弟姊妹,就算係父母

原帖由 甜心朱古力 於 15-04-27 發表
男人大多唔會買手信俾兄弟姊妹,就算係父母都少,我老公一定唔會買,連我有時都無,可能佢老婆自己買俾外甥 ...
x2


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 15-4-27 15:29 |只看該作者
通常手信嘅嘢, 都係女人負責, 咁女人, 自然係記掛自己娘家嗰邊多, 我都係, 男人好小會理哩啲嘢。


珊瑚宮

積分: 108885

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 15-4-27 15:30 |只看該作者
超級特務 發表於 15-4-27 15:07
同意!
有人錫係福份, 但唔好太多祈望, 希望越大, 失望越大, 隨緣。
仔女最最要父母錫。
仔女最最要父母錫 <=== 十分同意
<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


翡翠宮

積分: 76418

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 15-4-27 15:34 |只看該作者

引用:如果你既細佬錫老婆果邊既兒甥多過自己個仔

原帖由 luckybaby2011 於 15-04-27 發表
如果你既細佬錫老婆果邊既兒甥多過自己個仔..
我都明佢老婆痴外家、我自己都係,但我一直都好錫佢地既仔女 ...
你知道女人同男人有分別嗎?不過你應該清楚你細佬為人!

我同我 c6去旅行,佢都無話要買嘢俾佢屋企人同小孩!我當然會買俾我姨甥啦!記起就會買埋男家啲小孩!但有時真係唔記得咁多!不過會買埋係62,99..但我c6成日都話唔洗,好麻煩,佢哋唔會要同唔會食


珍珠宮

積分: 30650

2018父親節勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 15-4-27 15:34 |只看該作者
男人係咁上緊啦


男爵府

積分: 9992


11#
發表於 15-4-27 15:35 |只看該作者

回覆:會心淡嗎?

不要強求、有時候親人也要講緣份



點評

wcpcelia    發表於 15-4-27 15:42


琥珀宮

積分: 152982


12#
發表於 15-4-27 15:36 |只看該作者
男人結咗婚係痴老婆個邊多架啦, 而且睇婆媳版個邊, 身抱同姑9姑仔個D都通常不咬弦, 咁如果你細佬係聽老婆話多既, 咁就算啦, 你對佢哋個仔好對得住佢哋同自己, 但佢哋係唔係要對返你個仔咁好, 你無得要求.

所以人哋話生仔好睇, 生女好命囉, 女人結咗婚都鍾意痴外家, 男人結咗婚就痴女人個邊架啦.


水晶宮

積分: 72641


13#
發表於 15-4-27 15:39 |只看該作者

回覆:DoReMi媽媽 的帖子

都係既、諗起自己一直咁錫佢既仔女,有點感慨吧,我自己就男家既小朋友都盡量做埋、當氹下小朋友啫,當然無得要求人既,諗下睇少d佢fb算




侯爵府

積分: 20164


14#
發表於 15-4-27 15:39 |只看該作者

引用:男人大多唔會買手信俾兄弟姊妹,就算係父母

原帖由 甜心朱古力 於 15-04-27 發表
男人大多唔會買手信俾兄弟姊妹,就算係父母都少,我老公一定唔會買,連我有時都無,可能佢老婆自己買俾外甥 ...
我成日同我99講笑甘講:個仔系你生同教出黎既,佢孝唔孝順唔關我事咖。


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


15#
發表於 15-4-27 15:39 |只看該作者

回覆:會心淡嗎?

我未有小朋友,近水樓台,除非好固執分邊個親,否則邊個接觸得多就自己fd一點,好自然。我老公都錫我兒甥,最主要係佢抵錫,下下錫我老公面珠,我妹又識做,咁我老公好難唔錫個小朋友。但姑奶就比較唔做出來,成日同佢仔玩,但大人無咩反應,鍾意唔鍾意都講聲嘛,幾年後,都無咁好閒情了。但我超鍾意我外甥架,因為佢真係好乖,由細都知佢好鍾意我,見親面或聚會就坐我旁,想我陪佢玩。
所以有時抵錫係人夾人的,唔好太介意。

人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


珍珠宮

積分: 41589


16#
發表於 15-4-27 15:40 |只看該作者

回覆:會心淡嗎?

不會,只當認清事實,冇期望冇失望




大宅

積分: 1362


17#
發表於 15-4-27 15:42 |只看該作者
主要睇手信邊個買既囉。可能係你細佬老婆自己買既呢。


禁止訪問

積分: 937


18#
發表於 15-4-27 15:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 甜心朱古力 於 15-04-27 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169635


19#
發表於 15-4-27 15:56 |只看該作者

引用:如果你既細佬錫老婆果邊既兒甥多過自己個仔

原帖由 luckybaby2011 於 15-04-27 發表
如果你既細佬錫老婆果邊既兒甥多過自己個仔..
我都明佢老婆痴外家、我自己都係,但我一直都好錫佢地既仔女 ...
呢d通常係女人細心先記著買手信,佢老婆錫自己女家親戚多d有買手信好正常,只係佢老婆唔識做人無買埋男家果便!
你細佬只係無心肝記著買手信,而唔係你細佬買比人地個仔無買比你個仔,所以唔係錫果邊多d!




水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 15-4-27 16:01 |只看該作者
自己父母錫自己都唔係必然, 何況舅父.....
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo