自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   14


珍珠宮

積分: 31671


1#
發表於 15-4-29 12:40 |只看該作者
想睇骨科醫生。有冇邊個醫生好可以介紹?thx


大宅

積分: 3843


2#
發表於 15-4-29 12:50 |只看該作者
養和 胡永祥。之前做骨科手術,都是找他。


大宅

積分: 3206


3#
發表於 15-4-29 13:18 |只看該作者
旺角中心《周日生醫生》上年睇過好細心
想領養四歲以下白北京仔/白馬耳他 茶杯仔


禁止訪問

積分: 4667


4#
發表於 15-4-29 13:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15365


5#
發表於 15-4-29 13:57 |只看該作者
美國銀行中心, 香港骨科中心, 錢平醫生


大宅

積分: 4808


6#
發表於 15-4-29 13:58 |只看該作者

回覆:有冇骨科醫生介紹

周X廉


珍珠宮

積分: 31671


7#
發表於 15-4-29 15:11 |只看該作者

回覆:有冇骨科醫生介紹

thx. all


珍珠宮

積分: 31671


8#
發表於 15-4-29 15:11 |只看該作者

引用:周X廉

原帖由 bebe303 於 15-04-29 發表
周X廉
周允x????


珍珠宮

積分: 31671


9#
發表於 15-4-29 15:11 |只看該作者

引用:周X廉

原帖由 bebe303 於 15-04-29 發表
周X廉
係咪佐敦果個?


侯爵府

積分: 23770


10#
發表於 15-4-29 16:31 |只看該作者

引用:想睇骨科醫生。有冇邊個醫生好可以介紹?thx

原帖由 琋琋媽媽 於 15-04-29 發表
想睇骨科醫生。有冇邊個醫生好可以介紹?thx
睇咩事先?因為骨科中有很多分支,例如,手、脊椎、運動、關節等等,不同醫生有佢自己的專長。



lmy


珍珠宮

積分: 31671


11#
發表於 15-4-29 16:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 琋琋媽媽 於 15-04-29 發表想

原帖由 cherry媽咪 於 15-04-29 發表
睇咩事先?因為骨科中有很多分支,例如,手、脊椎、運動、關節等等,不同醫生有佢自己的專長。



...



珍珠宮

積分: 46529

2024年龍年勳章 畀面勳章


12#
發表於 15-4-29 17:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 琋琋媽媽 於 15-04-29 發表想

原帖由 cherry媽咪 於 15-04-29 發表
睇咩事先?因為骨科中有很多分支,例如,手、脊椎、運動、關節等等,不同醫生有佢自己的專長。



...
我都想知。。腳跟骨折,想搵醫生跟進。。

Stay Hungry , stay foolish !!


侯爵府

積分: 23770


13#
發表於 15-4-29 19:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cherry媽咪+於+15-04-29+發表

原帖由 琋琋媽媽 於 15-04-29 發表
St Paul 魏垚鑫 or 中環 楊揚
Foot and ankle



lmy


珍珠宮

積分: 31671


14#
發表於 15-4-29 21:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 琋琋媽媽 於 15-04-29 發表腳

原帖由 cherry媽咪 於 15-04-29 發表
St Paul 魏垚鑫 or 中環 楊揚
Foot and ankle
楊即係呢個?? 佢好???
1430315014127.jpg


侯爵府

積分: 23770


15#
發表於 15-4-29 21:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cherry媽咪+於+15-04-29+發表

原帖由 琋琋媽媽 於 15-04-29 發表
楊即係呢個?? 佢好???
我問我D骨科醫生朋友嘅



lmy


珍珠宮

積分: 31671


16#
發表於 15-4-29 21:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 琋琋媽媽 於 15-04-29 發表腳

原帖由 cherry媽咪 於 15-04-29 發表
St Paul 魏垚鑫 or 中環 楊揚
Foot and ankle
我係腳眼整親。之後照x ray話根腫左。之後整親果邊個腳踭又痛。睇完跌打都唔得。今日個跌打又話我d骨有機會歪左。叫我搵西醫寫信睇專科。唉


珍珠宮

積分: 31671


17#
發表於 15-4-29 21:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 琋琋媽媽 於 15-04-29 發表楊

原帖由 cherry媽咪 於 15-04-29 發表
我問我D骨科醫生朋友嘅
如果係。咁我book佢。
haha...佢係男定女醫生


侯爵府

積分: 23770


18#
發表於 15-4-29 21:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cherry媽咪+於+15-04-29+發表

原帖由 琋琋媽媽 於 15-04-29 發表
如果係。咁我book佢。
haha...佢係男定女醫生




lmy


珍珠宮

積分: 31671


19#
發表於 15-4-29 22:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 琋琋媽媽 於 15-04-29 發表如

原帖由 cherry媽咪 於 15-04-29 發表



子爵府

積分: 12796


20#
發表於 15-4-29 23:56 |只看該作者

回覆:fleshmoon 的帖子

呢個好,我自己同屋企人都睇過

一個舊會員新嘅秘密身份, 哈哈!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo