懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 881


1#
發表於 15-5-3 16:33 |只看該作者
不過生完真係可以馬上穿高跟鞋?
myphoto.jpg




別墅

積分: 697


2#
發表於 15-5-3 16:41 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

我都覺得好陰公,生完無得休息就要出黎做show




別墅

積分: 881


3#
發表於 15-5-3 18:07 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

講真我M到果陣都吾想著High heel 啦,
生完真係得著架??




男爵府

積分: 6246


4#
發表於 15-5-3 18:57 |只看該作者
本帖最後由 Gloria22sen 於 15-5-3 18:58 編輯

果頭生完,隔一晚就即刻出院,個傷口吾痛咩,真係睇見到鄧佢辛苦。


別墅

積分: 881


5#
發表於 15-5-3 19:06 |只看該作者

回覆:Gloria22sen 的帖子

咪就係囉,無眼睇。
鬼婆同我地真係甘唔同?





水晶宮

積分: 55381


6#
發表於 15-5-3 19:13 |只看該作者
Gloria22sen 發表於 15-5-3 18:57
果頭生完,隔一晚就即刻出院,個傷口吾痛咩,真係睇見到鄧佢辛苦。
其實真係因人而異。我生完都唔係好痛唔係好攰,行得走得。返咗屋企要完全自己湊b先攰。


男爵府

積分: 7939


7#
發表於 15-5-3 19:16 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

Haha, 我反而覺得重點係唔應該著短裙吹風~~ 最好著長衫長褲啦




大宅

積分: 3052

叻叻勳章 睛靈勳章


8#
發表於 15-5-3 20:14 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

生完要做show係辛苦,但皇妃果樣好精神,應該無問題既,始終同我們唔同文化,精神好就ok


男爵府

積分: 6246


9#
發表於 15-5-3 21:25 |只看該作者
回覆 EstrellaDamm 的帖子

甘你當時係開刀定順產架?可能真係睇個人體質啦。


男爵府

積分: 6246


10#
發表於 15-5-3 21:28 |只看該作者
回覆 kINGSTON_BB 的帖子

係囉,我地又話驚吹親又話吾濕得水,包到個頭實一實,怕入風。皇妃又裙又高踭鞋,外國人文化真係吾同我地。


大宅

積分: 2056


11#
發表於 15-5-3 22:01 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

外國人無我地中國人咁多禁忌,反而我覺得自己舒服就得,但係見佢生完就出嚟做show,真心覺得佢好慘,做完show先有得休息


水晶宮

積分: 55381


12#
發表於 15-5-3 22:12 |只看該作者
Gloria22sen 發表於 15-5-3 21:25
回覆 EstrellaDamm 的帖子

甘你當時係開刀定順產架?可能真係睇個人體質啦。
順產呀。生完好似有好多腎上腺素,好精神。


珍珠宮

積分: 42576

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


13#
發表於 15-5-4 00:20 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

生完其實好攰仲要 set 頭化妝著高跟鞋出嚟做show戥佢辛苦,不過佢返到屋企實好多人服侍好快就調理好身子。

生活在花旗國一年有 300 天陽光普照的城巿裡


大宅

積分: 2211


14#
發表於 15-5-4 01:58 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

行一行出嚟say個hi就有車接返皇宮大把人服侍,有咩咁慘。外國人根本就無咁多禁忌,使乜我哋指指點點,人哋開心健康就得啦



點評

toffeechoco    發表於 15-5-4 20:36
mimorcat    發表於 15-5-4 09:16


大宅

積分: 4555


15#
發表於 15-5-4 06:19 |只看該作者
kINGSTON_BB 發表於 15-5-3 16:33
不過生完真係可以馬上穿高跟鞋?
外國人唔理咁多㗎,一生完b,護士就拎雪糕、冰水俾佢地,話食咗會舒服啲。好多人第二日就出院,出去散步,吹吓風咁。王妃著高踭鞋都係著一陣啫,轉頭就上車啦。


複式洋房

積分: 459


16#
發表於 15-5-4 07:38 |只看該作者
係加拿大(其他西方國家唔知係唔係一樣)順產的話12-36小時後就要出院...開刀就3日,除左醫生覺得你有需要住多幾日


子爵府

積分: 11688


17#
發表於 15-5-4 07:43 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

我反而覺得佢好幸福,丈夫和她都流露幸福笑容!外國人穿高跟鞋好平常,生仔係好自然好平常嘅事,只係我哋中國嘅文化不同。


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 15-5-4 10:09 |只看該作者
著鞋o者, 未生就話著高跟鞋會傷腰骨o者, 生完點解都唔著得? 外國人平時高跟鞋出街, 更何況佢係皇妃又要做show, 點都唔可以好似d 平民咁著運動服又要坐輸椅出黎出院吧.

佢地大人吹風係佢地覺得無問題至行出黎, 唔辛苦, 其實順產完一陣就已經可以幾乎生活如常架啦. 只係皇b 辛苦d, 為左要俾人影相, 只係戴住個薄帽仔咁吹風, 個car seat 又係冇遮冇掩咁風吹.


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


19#
發表於 15-5-4 10:19 |只看該作者
Siuwen 發表於 15-5-4 07:38
係加拿大(其他西方國家唔知係唔係一樣)順產的話12-36小時後就要出院...開刀就3日,除左醫生覺得你有需要住多 ...
尋日見有住英國既jm 話第二胎係約6個鐘要出院.

我住歐洲, 有d 醫院響產婦生完bb 2個鐘就出得院, 一般約6個鐘, 有事或過左office hour 至俾過夜. 有好多人唔駛出院, 因為佢地響屋企生bb.

加拿大興唔興響屋企生bb??




大宅

積分: 4555


20#
發表於 15-5-4 14:45 |只看該作者
bosch 發表於 15-5-4 10:19
尋日見有住英國既jm 話第二胎係約6個鐘要出院.

我住歐洲, 有d 醫院響產婦生完bb 2個鐘就出得院, 一般約6 ...
我住美國,䕶士同我講順產只會比我留一晚咋。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo