母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1526


1#
發表於 15-5-3 23:11 |只看該作者
黎緊要返工了,BB可能每日會有幾餐食奶粉,請問需要俾水佢飲嗎?
另外,BB已經兩日無便便,正常嗎?




大宅

積分: 1979

BK Milk勳章


2#
發表於 15-5-4 15:08 |只看該作者

引用:黎緊要返工了,BB可能每日會有幾餐食奶粉,

原帖由 iwantbabies 於 15-05-03 發表
黎緊要返工了,BB可能每日會有幾餐食奶粉,請問需要俾水佢飲嗎?
另外,BB已經兩日無便便,正常嗎?



...
無論奶粉定人奶,未食固體係唔需要飲水


大宅

積分: 1526


3#
發表於 15-5-4 16:14 |只看該作者

回覆:s200102005 的帖子

Thx ar~




男爵府

積分: 6155


4#
發表於 15-5-4 16:41 |只看該作者

引用:黎緊要返工了,BB可能每日會有幾餐食奶粉,

原帖由 iwantbabies 於 15-05-03 發表
黎緊要返工了,BB可能每日會有幾餐食奶粉,請問需要俾水佢飲嗎?
另外,BB已經兩日無便便,正常嗎?



...
而家係咪全人奶?我仔未滿月試過八日無痾便,只要佢一路有屁放同肚仔無硬都可以等下,如果仲係驚的話可以翻健康院睇下



首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo