懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 136


1#
發表於 15-5-6 05:45 |只看該作者
各位媽咪想問下我依家差唔多四個月我整紅棗杞子烏雞湯得唔得?
同埋想問下仲有咩湯水可以整黎飲?唔該晒!!


大宅

積分: 3907

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章


2#
發表於 15-5-6 15:42 |只看該作者
回覆 winniechan0922 的帖子

最好魚湯,加D蕃茄豆腐煲,老人家話可以用紅衫,大眼雞,牛秋衣D魚,有營養喎
營養師都話用D瘦肉煲好過用雞,因為雞湯有油好肥,即使撇左油


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo