婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 538


1#
發表於 15-5-23 17:00 |只看該作者
有左咁耐已經一路食 d 有營養既野, 垃圾食品好少食, 咁宜家我24 weeks, 肚圍33吋, 重左6 kg 架啦, 自己覺得係唔算大, 但啱啱上星期五照結構都話無大問題, 係bb頭圍同肚圍細左幾日。
但我99自從我5個月度就成日望住我個肚, 我係一星期返去食一次飯, 佢成日都問我重左幾多, 又成日叫我拿緊件衫俾佢睇下個肚, 講真頭幾次我都無野, 但呢排佢變本加厲, 係狂講我個肚唔大, 又話自己6個月已經突哂出黎。
唔知點解, 以前覺得99無咩野, 宜家越黎越覺得佢講野好煩, 又成日話宜家 d 陪月唔好, 總之一聽到人地d 陪月點湊bb就即刻話人地係錯, 好似自己好有權威咁, 講真你係湊大左3個, 但時代係唔同架, 以前你都無用過奶 bump啦, 點可以成日話人錯, 唔知點解想像到自己生完之後會更加多說話聽, 心情越黎越煩
唔知有無 jm 係同我一樣, 係味有左個人會躁d? 我其實唔係唔聽人意見, 但我唔鍾意一刀切囉, 99永遠是對的我接受唔到
多謝大家聽我長篇大論咁呻


侯爵府

積分: 21319

我的育兒心得勳章


2#
發表於 15-5-23 17:07 |只看該作者

回覆:99 成日話我個肚細又鍾意發表偉論

生左先係步入地獄既開始

點評

KaydenMama    發表於 15-5-29 12:20
littlesun    發表於 15-5-29 01:01


男爵府

積分: 8382


3#
發表於 15-5-23 17:50 |只看該作者

引用:生左先係步入地獄既開始

原帖由 cream090909 於 15-05-23 發表
生左先係步入地獄既開始
Agree ! 仲要係level 18




別墅

積分: 787


4#
發表於 15-5-23 17:53 |只看該作者

回覆:99 成日話我個肚細又鍾意發表偉論

我個肚個時又係勁細 去街要成七個月先有人知我有左 我同99同住 佢又係日日望住我個肚 食親飯都話我唔健康食得少 我次次都一句彈埋去 我瘦姐。。醫生話我bb體重發展都好正常喎





伯爵府

積分: 17773


5#
發表於 15-5-23 17:55 |只看該作者
你99狂講陪月有問題,明顯係唔想你請陪月囉~原因不外乎以下

驚你洗佢個仔d錢,
有左陪月,佢無得佢霸孫湊,唔可以獨㩜大權做權威,
更加覺得你坐月唔係99度住會無面無人話,
妒忌你有陪月咁巴閉,佢以前乜都無……


大宅

積分: 3758


6#
發表於 15-5-23 18:26 |只看該作者

回覆:99 成日話我個肚細又鍾意發表偉論

之前我99同姑9成日話我個肚大,
話姑9之前有左個肚幾細,
又話我輪盡,話自己後生果陣有左幾咁輕鬆
但又唔諗下佢自己矮我成個頭,
我人高過你輪盡d有幾出奇?
到後黎我入過院,佢黎睇我果陣見到其他媽媽個肚比我更大,而且比我更輪盡先至收聲唔再講~




子爵府

積分: 14972


7#
發表於 15-5-23 18:36 |只看該作者
唉!忍吓啦,忍吓拉。始終係奶奶,又唔可以一腳伸佢去大西洋。


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


8#
發表於 15-5-23 18:37 |只看該作者

回覆:99 成日話我個肚細又鍾意發表偉論

我個肚唔大,我奶奶都話唔係好大姐,一聽到係大碼b,就話咁就好,佢地淨係關心個孫夠唔夠大隻,唔會理新抱生得辛唔辛苦。

個人意見,bb大細同遺傳有關,大隻同細隻都可以好好湊,樓主唔好太介懷奶奶講乜,你知道bb健健康康就得,其他人講乜唔重要。




水晶宮

積分: 74328


9#
發表於 15-5-23 18:54 |只看該作者
搵C6擋啦!
再咁煩,就唔一齊食飯啦!


大宅

積分: 4840


10#
發表於 15-5-23 20:27 |只看該作者
當聽唔到
同埋少d見佢
叫老公自己回男家
你累要留喺家休息了
否則阿b唔夠大呀99話既


別墅

積分: 538


11#
發表於 15-5-23 22:24 |只看該作者

引用:生左先係步入地獄既開始

原帖由 cream090909 於 15-05-23 發表
生左先係步入地獄既開始



別墅

積分: 538


12#
發表於 15-5-23 22:25 |只看該作者

引用:我個肚個時又係勁細 去街要成七個月先有人

原帖由 kkmrsfu 於 15-05-23 發表
我個肚個時又係勁細 去街要成七個月先有人知我有左 我同99同住 佢又係日日望住我個肚 食親飯都話我唔健康食 ...
我都係覺得 bb健康就 ok, 肥d瘦d 無所謂


別墅

積分: 538


13#
發表於 15-5-23 22:27 |只看該作者

引用:之前我99同姑9成日話我個肚大,話姑9之前有

原帖由 chingman129hk 於 15-05-23 發表
之前我99同姑9成日話我個肚大,
話姑9之前有左個肚幾細,
又話我輪盡,話自己後生果陣有左幾咁輕鬆
都唔知點解既, 係要好似佢先好咁


別墅

積分: 538


14#
發表於 15-5-23 22:28 |只看該作者

引用:我個肚唔大,我奶奶都話唔係好大姐,一聽到

原帖由 hhz 於 15-05-23 發表
我個肚唔大,我奶奶都話唔係好大姐,一聽到係大碼b,就話咁就好,佢地淨係關心個孫夠唔夠大隻,唔會理新抱生 ...
多謝你呀, 太需要正能量


別墅

積分: 538


15#
發表於 15-5-23 22:30 |只看該作者

引用:唉!忍吓啦,忍吓拉。始終係奶奶,又唔可以

原帖由 TiffChan 於 15-05-23 發表
唉!忍吓啦,忍吓拉。始終係奶奶,又唔可以一腳伸佢去大西洋。
我都明白, 所以多謝大家聽我呻


別墅

積分: 538


16#
發表於 15-5-23 22:34 |只看該作者

引用:你99狂講陪月有問題,明顯係唔想你請陪月囉

原帖由 M.A.C 於 15-05-23 發表
你99狂講陪月有問題,明顯係唔想你請陪月囉~原因不外乎以下

驚你洗佢個仔d錢,
係味個個99都唔鍾意工人/陪月?
我已經請左兩個月陪月, 同埋叫左99第一個月每星期上黎一次就 ok 因為我想好好休息, 唔知係味佢唔鍾意所以宜家成日話d陪月唔好
咁我陪月係我屋企一早講明請俾我, 我無叫到老公俾錢既, 但可能佢唔知, 我應該俾佢知嗎?


別墅

積分: 538


17#
發表於 15-5-23 22:36 |只看該作者

引用:搵C6擋啦!再咁煩,就唔一齊食飯啦!

原帖由 方方媽媽 於 15-05-23 發表
搵C6擋啦!
再咁煩,就唔一齊食飯啦!
我都好想, 但老公係孝子一名, 佢淨係要求我一個星期返一次, 咁我之前未有bb時想偷懶但佢好似唔係好happy


別墅

積分: 538


18#
發表於 15-5-23 22:37 |只看該作者

引用:當聽唔到同埋少d見佢叫老公自己回男家你累

原帖由 jimjimjim 於 15-05-23 發表
當聽唔到
同埋少d見佢
叫老公自己回男家
其實我都想問大家幾耐返一次男家食飯? 我一星期一次算密嗎?


大宅

積分: 4840


19#
發表於 15-5-23 22:41 |只看該作者
回覆 daiGB 的帖子

我一年番幾次: 過年前年三十, 初一, 初二開年, 母親節, 父親節, 中秋, 冬至


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


20#
發表於 15-5-23 22:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hhz+於+15-05-23+發表我個肚

原帖由 daiGB 於 15-05-23 發表
多謝你呀, 太需要正能量
唔洗客氣,我同期,大把人肚大過我,但b細隻過我b,所以你個儡未必細隻架,要加油呀!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo