爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4715


1#
發表於 15-5-25 22:33 |只看該作者
前日忘記關車燈,今日已經撻唔著車,舊電係環保電,上年11月新換的,我聽日打算叫的士過江龍,請問跟住係唔係要駛去車房度換過舊電了?新電大約幾錢?謝謝解答




別墅

積分: 940


2#
發表於 15-5-26 10:14 |只看該作者

回覆:waiman654 的帖子

咩車先,$500-$1800都得


男爵府

積分: 8266


3#
發表於 15-5-26 11:25 |只看該作者

回覆:汽車電池無電

舊電用咗半年使咩換?求其搵架車搭番著車,行到舊電個窗仔變番綠色咪得。
你咁得閒聽日先換,不如叫個fd 好,路人甲好,經過同你搭著佢,連的士150$ 都唔使!




男爵府

積分: 8266


4#
發表於 15-5-26 11:27 |只看該作者

回覆:汽車電池無電

其實過江龍都唔使,搵條1.5mm 線都搭得著啦!





禁止訪問

積分: 1915


5#
發表於 15-5-26 12:21 |只看該作者

回覆:汽車電池無電

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4715


6#
發表於 15-5-26 12:42 |只看該作者

引用:舊電用咗半年使咩換?求其搵架車搭番著車,

原帖由 rich47004 於 15-05-26 發表
舊電用咗半年使咩換?求其搵架車搭番著車,行到舊電個窗仔變番綠色咪得。
你咁得閒聽日先換,不如叫個fd 好 ...
唔該哂你阿




大宅

積分: 3505


7#
發表於 15-5-26 14:37 |只看該作者

引用:有沒有試過新出的救命電

原帖由 rbg2011 於 15-05-26 發表
有沒有試過新出的救命電
可能買舊救車寶仲平過搵的士。
要注意,如果舊電池完全冇電,有啲車係會鎖電腦,要返廠reset。




禁止訪問

積分: 2261


8#
發表於 15-6-18 22:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 79


9#
發表於 15-7-17 14:08 |只看該作者
我都有用救車寶,雖然要~$300,但用3次已平過搵的士


別墅

積分: 878


10#
發表於 15-7-18 00:42 |只看該作者

回覆:汽車電池無電

環保電好似唔會叉返起
就算搭著左行陣,一熄匙又係撻唔著


伯爵府

積分: 18127


11#
發表於 15-7-18 08:54 |只看該作者

引用:前日忘記關車燈,今日已經撻唔著車,舊電係

原帖由 waiman654 於 15-05-25 發表
前日忘記關車燈,今日已經撻唔著車,舊電係環保電,上年11月新換的,我聽日打算叫的士過江龍,請問跟住係唔 ...
自己買舊電換…


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo