爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1261


1#
發表於 15-7-4 22:25 |只看該作者
之前搵過荃灣區師傅補鐘十幾堂,師傅都OK嘅。近日攞咗新車,想用自己架新車補鐘,但師傅唔肯。師傅架車日本Jazz,我架歐洲車,操控上有D唔同。我又想盡快摸熟架車,只好再搵師傅。懇請介紹師傅,荃灣沙田九龍都OK!多謝!




大宅

積分: 1261


2#
發表於 15-7-5 22:06 |只看該作者

回覆:帶車搵師傅補鐘,請介紹,多謝!

😁up




伯爵府

積分: 16553


3#
發表於 15-7-6 13:30 |只看該作者
其實都只係左右手打燈唔同,自己操吓就 ok. 找朋友坐你旁邊,有事時幫你拉手制吧! 自己車冇師傅 brake, 係冇教車師傅肯幫你補鐘的。

我以前師傅架日本車係左手打燈,之後因為重考師傅冇期要轉師傅,轉返右手打燈,都只係花左一堂時間適應到。
小朋友放暑假比平日更忙!


水晶宮

積分: 56960


4#
發表於 15-7-6 13:59 |只看該作者
Michelle.Bb 發表於 15-7-4 22:25
之前搵過荃灣區師傅補鐘十幾堂,師傅都OK嘅。近日攞咗新車,想用自己架新車補鐘,但師傅唔肯。師傅架車日本 ...

我想找Jazz師傅補鐘, 可否介紹? 謝謝!


大宅

積分: 1261


5#
發表於 15-7-6 15:33 |只看該作者

引用:其實都只係左右手打燈唔同,自己操吓就+ok.

原帖由 heiheiada 於 15-07-06 發表
其實都只係左右手打燈唔同,自己操吓就 ok. 找朋友坐你旁邊,有事時幫你拉手制吧! 自己車冇師傅 brake, ...
你講得無錯,主要係打燈位置唔同,㩒上㩒落又相反,揸自已車會唔小心㩒錯。不過其實主要都係想摸熟自己架車。衰在朋友都勁忙,唔忙個D又話佢仲驚過我😅自己又無咩方向感,個日自已一個揸車去深井,唔小心行錯路,兜咗上屯門公路,又過咗路口,再兜返轉頭,用咗差唔多兩個鐘,揸到我想喊!😂




大宅

積分: 1261


6#
發表於 15-7-6 15:33 |只看該作者

引用:Quote:Michelle.Bb+發表於+15-7-4+22:25+之

原帖由 howmuch 於 15-07-06 發表
我想找Jazz師傅補鐘, 可否介紹? 謝謝!
OK




伯爵府

積分: 16553


7#
發表於 15-7-7 00:09 |只看該作者
本帖最後由 heiheiada 於 15-7-7 00:20 編輯
Michelle.Bb 發表於 15-7-6 15:33
你講得無錯,主要係打燈位置唔同,㩒上㩒落又相反,揸自已車會唔小心㩒錯。不過其實主要都係想摸熟自己架車 ...

如果冇迫切需要,咁最好係開頭揸短途操吓車,慢慢去熟架車,熟左車之後就有更多時間注意路況,唔會咁易行錯路,入錯線。
我依家P 牌,都係日日開20分鐘x2, 接送小朋友返學放學,好快就上手。
小朋友放暑假比平日更忙!


複式洋房

積分: 112


8#
發表於 15-7-18 22:30 |只看該作者

回覆:Michelle.Bb 的帖子

我都想找荃灣師傅補鐘, 可否介紹? 謝謝!




大宅

積分: 1261


9#
發表於 15-7-19 23:30 |只看該作者

引用:我都想找荃灣師傅補鐘,+可否介紹?+謝謝! +

原帖由 postpet1129 於 15-07-18 發表
我都想找荃灣師傅補鐘, 可否介紹? 謝謝!
ok




大宅

積分: 1261


10#
發表於 15-7-20 12:48 |只看該作者

引用:+本帖最後由+heiheiada+於+15-7-7+00:20+編

原帖由 heiheiada 於 15-07-07 發表
本帖最後由 heiheiada 於 15-7-7 00:20 編輯
好建議!我多D試下係附近揸熟先。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo