Johannes0226 發表於 15-7-20 22:07 
本人4月已見肚 17週已感受胎腫 18週已腳腫
紅豆水 按摩 墊腳 每天也做消腫運動 什麼方式也試 ...
您好Johannes0226, 媽媽有嘗試用唔同方法改善腳腫好好呀,可以的話盡早建立良好運動習慣,每日抽20-30分鐘運動如外出散步﹑瑜珈,促進血液循環減輕水腫。入睡時向左邊側瞓;每日飲至少8杯水,避免因脫水導致浮腫加劇,亦避免食太咸太濃嘅食物呀,媽媽加油!
我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!