2015年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 305


1#
發表於 15-7-20 22:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 774


2#
發表於 15-7-21 11:55 |只看該作者

回覆:18週已腳腫

我都好腫~我覺得生完先會退而家做什麼都係冇用~仲會腫落去




禁止訪問

積分: 305


3#
發表於 15-7-21 13:39 |只看該作者

回覆:litapui 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 305


4#
發表於 15-7-21 21:43 |只看該作者

回覆:litapui 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1373


5#
發表於 15-7-22 17:25 |只看該作者
飲食有沒有減鹽或走鹽﹖蛋白質攝受夠嗎﹖有沒有飲夠水﹖
我一食得濃味即腫,屋企湯水要走鹽,水飲不夠還難消腫,當然臨訓一定不會飲,聽說蛋白質不夠都會難消腫,有時要散下步增加血液循環可以消腫。
6#
發表於 15-7-22 17:52 |只看該作者
Johannes0226 發表於 15-7-20 22:07
本人4月已見肚 17週已感受胎腫 18週已腳腫
紅豆水 按摩 墊腳 每天也做消腫運動 什麼方式也試 ...
您好Johannes0226, 媽媽有嘗試用唔同方法改善腳腫好好呀,可以的話盡早建立良好運動習慣,每日抽20-30分鐘運動如外出散步﹑瑜珈,促進血液循環減輕水腫。入睡時向左邊側瞓;每日飲至少8杯水,避免因脫水導致浮腫加劇,亦避免食太咸太濃嘅食物呀媽媽加油!
我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo