我無師傅介紹,因為我自己部棍波幾乎係自學番黎。不過我想提議O既係;如果你考私家車棍波就不如考客貨車棍波,除左可以包埋私家車牌之外,客貨車用柴油,比私家車用電油易掌握個極力子好多,亦因為貨車個司機位係前面,(除左倒後泊車外) 都比私家車易睇位。
出面街都好多教客貨車O既師傅,你朋友只要去佢平時等上堂地方 (例如香港島就係大球場同聖保琭門口)。去個到觀察一下再直接拉師傅傾亦可以,或者等D 學神落堂之後問佢個師傅 O 唔 OK,如果 OK O既咪再問佢擰個電話聯絡個師傅囉。好過係到等人介紹,都唔知實際偽O岩你定唔O岩你。