爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 667

畀面勳章


1#
發表於 15-8-14 22:35 |只看該作者



別墅

積分: 667

畀面勳章


2#
發表於 15-8-15 10:21 |只看該作者

引用:

原帖由 細細粒粒 於 15-08-14 發表



別墅

積分: 667

畀面勳章


3#
發表於 15-8-16 00:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 細細粒粒 於 15-08-14 發表

原帖由 細細粒粒 於 15-08-15 發表
有冇啊唔該


伯爵府

積分: 16022


4#
發表於 15-8-16 06:01 |只看該作者
我無師傅介紹,因為我自己部棍波幾乎係自學番黎。不過我想提議O既係;如果你考私家車棍波就不如考客貨車棍波,除左可以包埋私家車牌之外,客貨車用柴油,比私家車用電油易掌握個極力子好多,亦因為貨車個司機位係前面,(除左倒後泊車外) 都比私家車易睇位。
出面街都好多教客貨車O既師傅,你朋友只要去佢平時等上堂地方 (例如香港島就係大球場同聖保琭門口)。去個到觀察一下再直接拉師傅傾亦可以,或者等D 學神落堂之後問佢個師傅 O 唔 OK,如果 OK O既咪再問佢擰個電話聯絡個師傅囉。好過係到等人介紹,都唔知實際偽O岩你定唔O岩你。


別墅

積分: 667

畀面勳章


5#
發表於 15-8-16 11:33 |只看該作者

引用:我無師傅介紹,因為我自己部棍波幾乎係自學

原帖由 sf013hk 於 15-08-16 發表
我無師傅介紹,因為我自己部棍波幾乎係自學番黎。不過我想提議O既係;如果你考私家車棍波就不如考客貨車棍 ...
有道理^_^考貨van 的


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo