自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 11309


1#
發表於 15-8-16 21:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9401


2#
發表於 15-8-16 21:39 |只看該作者

回覆:有無人知咩嚟?

修甲用,推開手指甲半月位既邊皮,推完出黎就用較剪剪左,等甲形靚d,唔剪都得,括下佢入面都有好多皮仔出黎,腳甲推完好舒服,以前修甲店係用呢再較剪,而家修甲應該都會用,不過唔會再用較剪剪,我以前做修甲的


禁止訪問

積分: 11309


3#
發表於 15-8-16 22:09 |只看該作者

引用:修甲用,推開手指甲半月位既邊皮,推完出黎

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo