自由講場

跳至

首頁

尾頁
   13


大宅

積分: 1166


1#
發表於 15-8-18 00:31 |只看該作者
失眠好嚴重,好影響日常生活。
有冇jm可介紹比較小負作用既安眠藥比我,萬分感謝




伯爵府

積分: 19910


2#
發表於 15-8-18 00:32 |只看該作者
MaiShop 發表於 15-8-18 00:31
失眠好嚴重,好影響日常生活。
有冇jm可介紹比較小負作用既安眠藥比我,萬分感謝



...
去睇家庭醫生吧~我都係食醫生開果D,小劑量,每次半粒。


大宅

積分: 1166


3#
發表於 15-8-18 00:35 |只看該作者

引用:Quote:MaiShop+發表於+15-8-18+00:31+失眠

原帖由 mimorjai 於 15-08-18 發表
去睇家庭醫生吧~我都係食醫生開果D,小劑量,每次半粒。
有冇藥名參考下,謝謝




侯爵府

積分: 24177


4#
發表於 15-8-18 00:45 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

我之前幾晚瞓唔着,真係食安眼藥,不過唔係食西藥,食左第會頭重重,口亁,之後間唔中食,而家無食,食調理,人虛火都會瞓唔到,我媽在藥房買包湯藥比我煲,飲左晚瞓到覺



珍珠宮

積分: 31980


5#
發表於 15-8-18 00:53 |只看該作者
MaiShop 發表於 15-8-18 00:31
失眠好嚴重,好影響日常生活。
有冇jm可介紹比較小負作用既安眠藥比我,萬分感謝



...
食過隻敏感藥,超強安眠效果,政府個隻黃色丸仔,唔知你得唔得?


子爵府

積分: 12787

BK Milk勳章


6#
發表於 15-8-18 01:05 |只看該作者

引用:Quote:MaiShop+發表於+15-8-18+00:31+失眠

原帖由 _candy_ 於 15-08-18 發表
食過隻敏感藥,超強安眠效果,政府個隻黃色丸仔,唔知你得唔得?
黃色細細粒個隻真係最勁眼訓藥




子爵府

積分: 10051


7#
發表於 15-8-18 01:23 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

我介唔列,無辦法,最好唔食啦




伯爵府

積分: 17011


8#
發表於 15-8-18 01:23 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

試下食保嬰丹,唔係講笑,靈神安眠架。


子爵府

積分: 14508


9#
發表於 15-8-18 01:35 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

要經醫生處方嘅,我食白色果種,每次半粒,有時會唔夠先再加多半粒。食完第二朝會有啲暈,口特別乾,有時無藥就試下浸熱水腳,效果當然無咁快。不過,儘量可以唔食就唔好食,jm壓力好大嗎?明白要靠外來野先可以瞓到真係慘,祝大家快啲可以唔洗靠食藥,自自然然入夢鄉。題外話:如果換咗床褥係咪會好瞓啲架?有無j試過?見有post講sealy 好好瞓,都想試下。



]


侯爵府

積分: 24177


10#
發表於 15-8-18 01:38 |只看該作者

引用:試下食保嬰丹,唔係講笑,靈神安眠架。

原帖由 giraheiyear 於 15-08-18 發表
試下食保嬰丹,唔係講笑,靈神安眠架。



大宅

積分: 1166


11#
發表於 15-8-18 12:18 |只看該作者

引用:Quote:MaiShop+發表於+15-8-18+00:31+失眠

原帖由 _candy_ 於 15-08-18 發表
食過隻敏感藥,超強安眠效果,政府個隻黃色丸仔,唔知你得唔得?
敏感藥應該冇安眠藥咁大負作用,是嗎?
可否告知藥名,謝謝妳




男爵府

積分: 5222


12#
發表於 15-8-18 12:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+_candy_+於+15-08-18+發表食

原帖由 MaiShop 於 15-08-18 發表
敏感藥應該冇安眠藥咁大負作用,是嗎?
可否告知藥名,謝謝妳
Piriton ~ 黃丸仔
Phenergan 25mg nocte




男爵府

積分: 5222


13#
發表於 15-8-18 12:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MaiShop+於+15-08-18+發表敏

原帖由 Snoopyboy 於 15-08-18 發表
Piriton ~ 黃丸仔
Phenergan 25mg nocte
These two are antihistamines ~ mainly for treating 鼻敏感 or relieving itchiness




大宅

積分: 1166


14#
發表於 15-8-18 13:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Snoopyboy+於+15-08-18+發表P

原帖由 Snoopyboy 於 15-08-18 發表
These two are antihistamines ~ mainly for treating 鼻敏感 or relieving itchiness
你食完有冇D咩負作用?




大宅

積分: 4837

醒目開學勳章


15#
發表於 15-8-18 14:00 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

其實食敏感藥好啲

非必要唔好食安眠藥,會上癮架


大宅

積分: 1166


16#
發表於 15-8-18 14:21 |只看該作者

回覆:ireneCCCC 的帖子

我都知食安眠藥唔好,但我真係好耐冇試過好好咁訓啦,唯有靠小小藥物既幫助




侯爵府

積分: 20759


17#
發表於 15-8-18 14:22 |只看該作者

引用:要經醫生處方嘅,我食白色果種,每次半粒,

原帖由 muihsu 於 15-08-18 發表
要經醫生處方嘅,我食白色果種,每次半粒,有時會唔夠先再加多半粒。食完第二朝會有啲暈,口特別乾,有時無 ...
係咪z字頭?

我之前食左一星期,因去旅行,頭4日都ok, 之後就暈暈地


子爵府

積分: 14508


18#
發表於 15-8-18 14:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+muihsu+於+15-08-18+發表要經

原帖由 CSS701 於 15-08-18 發表
係咪z字頭?

我之前食左一星期,因去旅行,頭4日都ok, 之後就暈暈地
係呀,食完第日都仲係好眼瞓,口又苦



]


水晶宮

積分: 56878

2018復活節勳章 15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


19#
發表於 15-8-18 14:42 |只看該作者
giraheiyear 發表於 15-8-18 01:23
試下食保嬰丹,唔係講笑,靈神安眠架。
想請教下,如果大人食,請問係咪夜晚臨瞓前食?thanks


伯爵府

積分: 18512


20#
發表於 15-8-18 14:48 |只看該作者
我長期食, 幾年了, 白色半粒, 醫生開的.
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo