爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1137


1#
發表於 15-8-23 03:05 |只看該作者
最近有冇人考車考石蔭?有冇經驗分享下?因為下星期二考啦!好緊張!因為今次係第4次考啦,頭3次都係考培正。
揸過石蔭2堂,個人覺得比起培正易啲,但因為覺得易啲,怕會忽略左一啲陷阱。考過嘅朋友覺得石蔭條路易pass嗎?有陷阱位嗎?我考2點呀!




禁止訪問

積分: 984


2#
發表於 15-8-23 10:47 |只看該作者

回覆:最近有冇人考車考石蔭?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9998


3#
發表於 15-8-23 17:31 |只看該作者
回覆 li1981 的帖子

我第一次考,就係考石蔭,pass左乙部,衰左丙部,衰左吾夠擰頭,石蔭其實條路好好考,只要小心考試試場個閘口,小心近街市D途人過馬路。


大宅

積分: 1137


4#
發表於 15-8-23 18:11 |只看該作者

引用:你之前三次肥的原因是什麼呢?

原帖由 robykelly 於 15-08-23 發表
你之前三次肥的原因是什麼呢?
第1次衰轉落公主道燈位與其他物體太接近、小路出公主道大路俾踩break。(兩parts都肥)

第2次又係小路出公主道大路俾踩break。(淨衰丙部)

第3次係巴富街燈口位準備轉左時轉黃燈急停踩線。







禁止訪問

積分: 984


5#
發表於 15-8-23 19:43 |只看該作者

回覆:最近有冇人考車考石蔭?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2642


6#
發表於 15-8-23 21:16 |只看該作者
我7月29日考成功合格,師父話石陰比培正好考


珍珠宮

積分: 40089

畀面勳章


7#
發表於 15-8-23 22:41 |只看該作者

回覆:最近有冇人考車考石蔭?

石蔭條路長,但比培正易考好多,車少d。
石蔭小心 紅van,同埋路上公公婆婆亂過馬路,
其實無咩難架,加油




大宅

積分: 1368


8#
發表於 15-8-23 22:57 |只看該作者

引用:最近有冇人考車考石蔭?有冇經驗分享下?因

原帖由 li1981 於 15-08-23 發表
最近有冇人考車考石蔭?有冇經驗分享下?因為下星期二考啦!好緊張!因為今次係第4次考啦,頭3次都係考培正 ...
放心啦 石蔭最易考 加油


大宅

積分: 1137


9#
發表於 15-8-23 23:08 |只看該作者

回覆:camry16618 的帖子

恭喜!




大宅

積分: 1137


10#
發表於 15-8-23 23:09 |只看該作者

引用:我7月29日考成功合格,師父話石陰比培正好考

原帖由 camry16618 於 15-08-23 發表
我7月29日考成功合格,師父話石陰比培正好考
恭喜!




別墅

積分: 788


11#
發表於 15-8-24 15:25 |只看該作者
回覆 li1981 的帖子

我上個星期5考石蔭, PASS左都係考2點
果日好好彩, 一架死車都無


大宅

積分: 1137


12#
發表於 15-8-24 15:32 |只看該作者

引用:回覆+li1981+的帖子我上個星期5考石蔭,+PAS

原帖由 Devilnam 於 15-08-24 發表
回覆 li1981 的帖子

我上個星期5考石蔭, PASS左都係考2點
咁正?!
希望我都暢通無阻啦

不過想問下出入考場難嗎?




別墅

積分: 788


13#
發表於 15-8-24 15:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Devilnam+於+15-08-24+發表回

原帖由 li1981 於 15-08-24 發表
咁正?!
希望我都暢通無阻啦
唔難
一定要偷位
盡量靠右d同埋唔好快
特別係返試場果到一定要睇清楚
因為會有人過馬路




大宅

積分: 1137


14#
發表於 15-8-24 15:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+li1981+於+15-08-24+發表咁正

原帖由 Devilnam 於 15-08-24 發表
唔難
一定要偷位
盡量靠右d同埋唔好快
師傅話可以在試場閘口練出入,你有冇練過先考呀?之前考培正就冇得練......師傅話石蔭唔係總部,冇咁嚴,係咪架?
另外監考你果個考官nice唔 nice呀?




別墅

積分: 788


15#
發表於 15-8-24 16:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Devilnam+於+15-08-24+發表唔

原帖由 li1981 於 15-08-24 發表
師傅話可以在試場閘口練出入,你有冇練過先考呀?之前考培正就冇得練......師傅話石蔭唔係總部,冇咁嚴,係 ...
我係星期六日先學,所以我無練過出閘口
只係練過返閘口jar
係咪無咁嚴我就唔知,但我個考官勁nice,佢唔會一路考一路tick,係考到中段先tick,所以無咁大壓力,佢仲問我第幾次考(上次考忠義街肥左)
Good luck
希望你都係呢個考官




大宅

積分: 1137


16#
發表於 15-8-24 16:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+li1981+於+15-08-24+發表師傅

原帖由 Devilnam 於 15-08-24 發表
我係星期六日先學,所以我無練過出閘口
只係練過返閘口jar
係咪無咁嚴我就唔知,但我個考官勁nice,佢唔會 ...
Sorry.....問多個問題。你考2點呢個時間,啲燈口位多唔多車排隊?多唔多行人、小朋友?




別墅

積分: 788


17#
發表於 15-8-24 16:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Devilnam+於+15-08-24+發表我

原帖由 li1981 於 15-08-24 發表
Sorry.....問多個問題。你考2點呢個時間,啲燈口位多唔多車排隊?多唔多行人、小朋友?



...
燈位唔多車排隊,我幾個燈位都係排頭位,係圍乪街果條斜路比較多d車
我考大白田街果條路,落斜第一個斑馬線比較多人過馬路,等左一陣,無咩小朋友
同埋返試場閘口果個位有人過馬路就小心d
我考緊果時有個學生妹無啦啦閃左出黎,好彩我開得慢同佢行返入行人路等我過左先無事




大宅

積分: 1137


18#
發表於 15-8-24 16:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+li1981+於+15-08-24+發表Sorr

原帖由 Devilnam 於 15-08-24 發表
燈位唔多車排隊,我幾個燈位都係排頭位,係圍乪街果條斜路比較多d車
我考大白田街果條路,落斜第一個斑馬線 ...
Thank you so much




別墅

積分: 788


19#
發表於 15-8-24 18:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Devilnam+於+15-08-24+發表燈

原帖由 li1981 於 15-08-24 發表
Thank you so much
唔知關唔關事
不過最好早少少報到
我係果個時間第一個考
感覺個考官鬆手d
Good luck




大宅

積分: 1137


20#
發表於 15-8-24 19:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+li1981+於+15-08-24+發表Than

原帖由 Devilnam 於 15-08-24 發表
唔知關唔關事
不過最好早少少報到
我係果個時間第一個考
我叫師傅早啲報到先




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo