爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1020


1#
發表於 15-8-30 22:51 |只看該作者
圖中司機大哥如果係呢到會員,今日亞皆老街落雨時間仲要唔打燈,仲夾硬抽頭過黎,我車上有2個小孩,唔該你注意自己駕駛態度,唔係揸靚車就大曬。。。
1440946265749.jpg


複式洋房

積分: 477


2#
發表於 15-8-30 23:13 |只看該作者

引用:圖中司機大哥如果係呢到會員,今日亞皆老街

原帖由 popo0825 於 15-08-30 發表
圖中司機大哥如果係呢到會員,今日亞皆老街落雨時間仲要唔打燈,仲夾硬抽頭過黎,我車上有2個小孩,唔該你 ...
車住小朋友係嬲啲




大宅

積分: 1020


3#
發表於 15-8-30 23:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 popo0825 於 15-08-30 發表圖

原帖由 Don_lau 於 15-08-30 發表
車住小朋友係嬲啲
個司機仲要冇禮貌到鬧人。自己錯仲要鬧,好冇品,條路你架咩。


大宅

積分: 2308


4#
發表於 15-9-1 10:33 |只看該作者
popo0825 發表於 15-8-30 23:20
個司機仲要冇禮貌到鬧人。自己錯仲要鬧,好冇品,條路你架咩。

見怪不怪, 尤其係你去到工廠區, 或者車多的繁忙地帶, 隻右腳隨時係放喺個BRAKE上面, 以防突發事隨時剎車


伯爵府

積分: 16549


5#
發表於 15-9-1 22:09 |只看該作者
見怪不怪,我試過o係某居屋屋苑調緊頭,有車離遠衝過嚟,o係背後窄位穿過。又試過出緊停車場出口,因為有路'薄'行得慢,俾兩架細7逆線爬頭。

早兩日o係九龍城,旁邊條線架賓士因前面架車泊位頂住佢,想 cut 出嚟,當時好塞車,佢竟然可大大力boot 人話人唔讓佢出,過後出到都重要 boot 話人好阻住佢,依家好多人駕駛態度都好有問題。
小朋友放暑假比平日更忙!


大宅

積分: 1799


6#
發表於 15-10-7 17:51 |只看該作者
冇禮貌


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 15-10-8 13:08 |只看該作者
大家小心的駕車,


用戶要求終止服務

積分: 11400


8#
發表於 15-10-8 13:42 |只看該作者

回覆:popo0825 的帖子

近期自己都遇過呢類司機,車牌都係S字頭


珊瑚宮

積分: 114485

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


9#
發表於 15-10-8 17:53 |只看該作者

回覆:請小心駕駛

今日架的士都五睇就cut3缐,差D撞到我女果邊




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo