爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1744


1#
發表於 15-9-16 12:21 |只看該作者
如題


男爵府

積分: 7278


2#
發表於 15-9-16 12:50 |只看該作者
豐乳同露 發表於 15-9-16 12:21
如題
簡單一句: 小朋友坐前排就係唔安全(即使可以手動關掉airbag)


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3#
發表於 15-9-16 17:17 |只看該作者

回覆:請問用 car seat 比小朋友坐最前排係唔係好唔安全

即係司機位旁邊? 梗係唔好啦,除左車說明唔好放之外,個人覺得bb響旁邊好影響揸車,佢喊,你實會望下佢,咁已經分左心。

放後面佢喊,起碼可以放大聲d個音樂,同埋唔會不停望佢

任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


男爵府

積分: 5325


4#
發表於 15-9-16 17:25 |只看該作者
豐乳同露 發表於 15-9-16 12:21
如題


大宅

積分: 1261


5#
發表於 15-9-16 18:44 |只看該作者
有事時扭軚,本能一定係將司機位扭去安全地方(左或右),司機左邊乘客位出事率最高。


禁止訪問

積分: 10968


6#
發表於 15-9-16 19:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 172


7#
發表於 15-9-23 10:49 |只看該作者

回覆:請問用 car seat 比小朋友坐最前排係唔係好唔安全

http://www.td.gov.hk/tc/road_safety/road_users_code/index/chapter_9_your_child_as_a_road_user/child_safety_in_cars_/


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo