KAKA, 你咁講我又有d印象喇. 恭喜晒呀. 可以做書友仔呢.係呀, 馬老師好好架, 佢e家係n1班主任, 好得小朋友歡心架. 放心, 你小朋友一定讀得好開心o者. 早排有日8號風球,無得返學, 亞仔竟然好失望,仲叫我同佢返去按門鐘,話老師會開門添..諗起都好笑呀.
屈地街,要去吉野家對面(係咪叫香港商業中心)有12號小巴搭, 不過都多人架,成日爆. 再唔係, st. paul college/寶翠園門口(半山o個邊), 門口都有van仔, 不過都係o個句,成日爆
原文章由 cl76215 於 08-7-16 14:59 發表 
Hello tantaub, 唔知你有無印象, 有次我上黎留言話唔知基恩收唔收我個仔, 你仲教我打去問校長, 後來校長話要做後備生. 我就唯有去譚雅士交左留位費, 點知兩個星期後基恩打黎話收返我個仔, 寧願放棄$1,100留位費, 我 ...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16