自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1468


1#
發表於 08-7-8 16:50 |只看該作者
希望有經驗的人幫一幫我 ...

我的婚姻生活一直不開心 - 他說我剋佢, 累佢搵唔到錢, 令佢行衰運 ... 現在憎到我死, 直情當我係殺父仇人 ... 大家等離婚

但實情係, 他識我前咩都冇, 婚前他已半失業

反而, 我愈想愈不對勁, 我覺得係佢剋緊我至真! 跟了他咁多年, 我都沒有好日子過, 一路行衰運 ...

未識他前, 我自己有樓, 又成日到儲到錢! 但一和他拍拖, 失業成年, 搵了過百份工都冇回應, 之後發生了一些事, 分了手幾個月, 即刻有兩份工請我

結了婚, 一直沒財運不單止, 身體還愈來愈差, 現在成個病君咁!

再講, 他前妻有些精神問題, 他說不關他事, 但我很懷疑他可能有些問題 - 剋妻命!

我不是講負氣話, 也不想迷信, 但真的不到我不信

我很擔心, 請問有沒有人可以幫一幫我, 教我應該點做? 好不好搵個c fu 指點下!

[ 本文章最後由 hellosunshine 於 08-7-8 16:51 編輯 ]


伯爵府

積分: 18101


2#
發表於 08-7-8 16:51 |只看該作者
邊有咁講呀
唔通好就話係旺喎
唔好咁迷信, 其實大家都積極 d
問題可能解決到呢


禁止訪問

積分: 17792


3#
發表於 08-7-8 16:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1468


4#
發表於 08-7-8 16:55 |只看該作者
有些事, 信不信由你

始終風水命理, 不是完全無根據

原文章由 wkchoy 於 08-7-8 16:51 發表
邊有咁講呀
唔通好就話係旺喎
唔好咁迷信, 其實大家都積極 d
問題可能解決到呢


男爵府

積分: 9810


5#
發表於 08-7-8 16:58 |只看該作者
o甘...其實你兩公婆不如索性搵人指點下迷津...睇下有冇方法化解


大宅

積分: 2696


6#
發表於 08-7-8 17:04 |只看該作者
聽李x責講話
無話老公 / 老婆克對方的
只係剛好兩個行差不多衰運的人走在一起的
緣盡咪散囉
即係衰運走咪分開囉 ~
咁d人一分開就好起來
咪認為對方克自己之嘛 ~
如果自己本身哀運未完
所遇到的下一個人都會一直行衰運的
只是剛又是另一人同時行衰運所以遇到佢囉 ~~


大宅

積分: 1468


7#
發表於 08-7-8 17:09 |只看該作者
我想很難了, 他對我恨之入骨, 開口埋口八婆, 賤人, 臭西

尋晚又再因小事侮辱我: 八婆, 陀衰家!

我曾經很傷心, 我做錯了什麼事呀? 但傷心更傷身 ...

很驚自己會被他剋死, 想搵人幫我 ...


原文章由 SiuBay 於 08-7-8 16:58 發表
o甘...其實你兩公婆不如索性搵人指點下迷津...睇下有冇方法化解


大宅

積分: 1468


8#
發表於 08-7-8 17:16 |只看該作者
他的樣貌其實很惡 - 面生橫肉, 咀又細唇又薄

想起佢前妻痴左, 我好驚自己會 ...

我本來想大家冇感情也吧, 為了d細路, 忍下算, 大家當同屋住吧 ... 唉 ...


原文章由 London 於 08-7-8 17:04 發表
聽李x責講話
無話老公 / 老婆克對方的
只係剛好兩個行差不多衰運的人走在一起的
緣盡咪散囉
即係衰運走咪分開囉 ~
咁d人一分開就好起來
咪認為對方克自己之嘛 ~
如果自己本身哀運未完
所遇到的下一個人都會一直行衰 ...


侯爵府

積分: 24928

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


9#
發表於 08-7-8 17:18 |只看該作者
已到了這地步, 就算發左達, 大家起一齊都是向$看, 有意思嗎.
離婚都不是吾好的方法, 分開了大家不用賴大家


複式洋房

積分: 350


10#
發表於 08-7-8 17:25 |只看該作者
睇你既講法,似乎你地大家都睇對方唔順眼,好想埋單喎,搵師傅幫唔到你咩架 la,考慮下搵家庭輔導 la。


民房

積分: 82


11#
發表於 08-7-8 17:26 |只看該作者
如果開口埋口都咁稱呼對方,你估....對小朋友無影響咩

唔好再諗邊個剋邊個,理智D諗下係咪大家巳無可能再相處 ? 係嘅,就傾下分開算啦。


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 08-7-8 17:30 |只看該作者
雙方講得出哩啲說話, 有哩啲想法, 已經係冇咗愛同感情, 冇咗包容, 仲揾師父嚟做乜?


伯爵府

積分: 17076


13#
發表於 08-7-8 17:36 |只看該作者
原文章由 foolfool 於 08-7-8 17:25 發表
睇你既講法,似乎你地大家都睇對方唔順眼,好想埋單喎,搵師傅幫唔到你咩架 la,考慮下搵家庭輔導 la

呢個係最好方法, 家陣搵咩師傅都無用, 不如搵方法解決大家存在嘅問題好過啦, 唔係搵完師傅都幫唔到手, 無謂浪費大家時間, 速戰速決好過.


翡翠宮

積分: 85874

2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 08-7-8 17:38 |只看該作者
yes agree! 唔使找師傅了, 也覺幫唔到妳! 他不是好男人........

原文章由 DoReMi媽媽 於 08-7-8 17:30 發表
雙方講得出哩啲說話, 有哩啲想法, 已經係冇咗愛同感情, 冇咗包容, 仲揾師父嚟做乜?
自由太多會令世人失去平衡


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


15#
發表於 08-7-8 17:41 |只看該作者
我只係覺得,剋唔剋係一個籍口黎。你地都已經到左互相討厭大家既地步,自自然然就會有咩唔好既野都拉埋一齊黎講~
講埋d咁既野黎鬧自己老婆,再同佢一齊都冇意思啦~
咁你又理得佢剋唔剋你吖~
算罷啦~


伯爵府

積分: 18078

畀面勳章


16#
發表於 08-7-8 17:43 |只看該作者
pls check pm!!!


別墅

積分: 686


17#
發表於 08-7-8 17:51 |只看該作者
原文章由 hellosunshine 於 08-7-8 17:09 發表
我想很難了, 他對我恨之入骨, 開口埋口八婆, 賤人, 臭西

尋晚又再因小事侮辱我: 八婆, 陀衰家!

我曾經很傷心, 我做錯了什麼事呀? 但傷心更傷身 ...

很驚自己會被他剋死, 想搵人幫我 ...


...

好憎啲人開口埋口講粗口,你老公都超过份、佢对你都冇感情可言喇!唔係都唔會咁叫你喇!问題就已經出現咗、睇你对佢重有冇感情啫、佢啲行為、都會影響埋小朋友添呀!及早解決喇!唉....啲咁既男人


大宅

積分: 1468


18#
發表於 08-7-8 18:01 |只看該作者
很多謝你們的意見, 你們的想法是很正路的

我知道他已對我沒有感情(有都唔會咁), 我現在知他是一個什麼人了, 不過有d事未解決到, 所以拖住未離婚, 我想找些方法令佢不可以再咁憎我, 剋我(不用愛, 不憎就夠了), 咁我可以為了d細路繼續留在家中 (我知我是很天真)

如果我看不開, 我可能一早步了他前妻後麈痴左or自殺c左

我自問從來沒有做錯過什麼事 ... 除了怪自己命不好運不好, 真想不通為什麼自己會遇著一個如此衰的人渣


大宅

積分: 1468


19#
發表於 08-7-8 18:06 |只看該作者
我不是見$眼開的人, 相反, 我有錢時一路有借錢給他周轉, 不過他一毛子也沒還過

大拿拿幾十萬呀, 我只希望他對我好, 也沒計較

想不到, 我人財兩失

原文章由 jadepearl 於 08-7-8 17:18 發表
已到了這地步, 就算發左達, 大家起一齊都是向$看, 有意思嗎.
離婚都不是吾好的方法, 分開了大家不用賴大家

[ 本文章最後由 hellosunshine 於 08-7-8 18:09 編輯 ]


複式洋房

積分: 350


20#
發表於 08-7-8 18:08 |只看該作者
你真係好天真,冰凍千尺非一日之寒,搵個師傅就可以令佢冇咁憎你,係就不如令你中六合彩,佢點止唔憎你,跪拜你都重得,面對現實la,如果怨天怨命可以令你個心舒服d既,that's fine, go ahead,但係與此同時你係唔係需要尋求一d更實在既方法去解決問題呢?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo