自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 646

好媽媽勳章


1#
發表於 08-7-9 19:28 |只看該作者
我個仔嚟緊升4年級。而佢本身講嘢方面發展得比較慢,係今年至唔洗再去睇言語治療。佢學校有分用國語同粵語上堂,喺佢讀一年級時我擔心佢跟唔上,所以就揀咗用粵語。
但係佢班主任打電話嚟問我下個學期會唔會俾佢轉,我依家15/16緊,因為我個仔國語嗰科都係掹車邊及格,但另一方面又想佢多個機會學好d.........
麻煩大家俾d意見,thanks!


子爵府

積分: 13298

2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


2#
發表於 08-7-9 19:54 |只看該作者
一個升四年班的小朋友, 已經有自己的主見, 如果換轉是我, 我會問下小朋友想唔想轉.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo