跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7912


1#
發表於 08-7-9 21:42 |只看該作者
各位請幫幫手.......好心急

Coney


大宅

積分: 1268


2#
發表於 08-7-9 22:08 |只看該作者
孕婦奶粉好work.... 你可以一試

原文章由 coney 於 08-7-9 21:42 發表
各位請幫幫手.......好心急

Coney


男爵府

積分: 7912


3#
發表於 08-7-9 22:20 |只看該作者
咩牌子好呢......


原文章由 shuetma 於 08-7-9 22:08 發表
孕婦奶粉好work.... 你可以一試


大宅

積分: 1258


4#
發表於 08-7-10 10:34 |只看該作者
原文章由 coney 於 08-7-9 22:20 發表
咩牌子好呢......


試下安滿孕媽媽奶粉呀
一d都唔甜架, 仲好易入口添~

[ 本文章最後由 MaMi_Ho 於 08-7-10 10:35 編輯 ]


複式洋房

積分: 273


5#
發表於 08-7-10 10:52 |只看該作者
原文章由 MaMi_Ho 於 08-7-10 10:34 發表


試下安滿孕媽媽奶粉呀
一d都唔甜架, 仲好易入口添~


廣華d助產事講,唔好飲孕媽媽奶粉,只會肥媽媽不能肥bb,飲普通高鈣低脂已經ok,想bb增磅要休息多d&花膠都好有用...


大宅

積分: 1258


6#
發表於 08-7-10 11:01 |只看該作者
原文章由 mm925 於 08-7-10 10:52 發表


廣華d助產事講,唔好飲孕媽媽奶粉,只會肥媽媽不能肥bb,飲普通高鈣低脂已經ok,想bb增磅要休息多d&花膠都好有用...


我已經飲緊第三罐孕媽媽奶粉啦...每朝早飲1杯, 都無肥到~~
阿仔@27w4w已經3lbs啦...我哋兩母子都正常喎~~


大宅

積分: 2577


7#
發表於 08-7-10 11:50 |只看該作者
廣華的助產士話飲媽媽奶粉會難生d ka!所以我都冇飲到, 剩係飲高鈣低脂奶咋!上次我同事去廣華生就係啦, 有幾個大肚婆都係痛咗廿幾個鐘都未生到! d姑娘話係ka, 飲咗媽媽奶會難生d ka!


大宅

積分: 1268


8#
發表於 08-7-10 13:40 |只看該作者
我就飲過雪印, 聽人講惠氏都ok (但我怕肥, 所以簡了低脂)

原文章由 coney 於 08-7-9 22:20 發表
咩牌子好呢......


大宅

積分: 1268


9#
發表於 08-7-10 13:41 |只看該作者
咁你個b真係幾足磅喎

原文章由 MaMi_Ho 於 08-7-10 11:01 發表


我已經飲緊第三罐孕媽媽奶粉啦...每朝早飲1杯, 都無肥到~~
阿仔@27w4w已經3lbs啦...我哋兩母子都正常喎~~


複式洋房

積分: 273


10#
發表於 08-7-10 14:20 |只看該作者
原文章由 coney 於 08-7-9 22:20 發表
咩牌子好呢......




Coney:

你好似家族有糖尿,你更加要小心,你都係返醫院or健康院檢查時,問清楚姑娘好d.


大宅

積分: 1258


11#
發表於 08-7-10 14:52 |只看該作者
原文章由 shuetma 於 08-7-10 13:40 發表
我就飲過雪印, 聽人講惠氏都ok (但我怕肥, 所以簡了低脂)


我試過飲惠氏sample, 覺得勁難飲, 好大陣魚醒味


複式洋房

積分: 752


12#
發表於 08-7-10 15:56 |只看該作者
低糖豆漿 + 蛋白 + 花膠..勁多蛋白質
醫生講食多d蛋白質, bb會肥, 如果食澱粉質, 只會肥係媽咪度


男爵府

積分: 7912


13#
發表於 08-7-11 12:05 |只看該作者
mm925, MaMi_Ho & babyjen,

多謝你地的提議. 我係的家人係有糖尿的, 但我都係"側界", 而家無事, 一路有去拮手指check住. 我會試下飲媽咪奶粉的, 但花膠我吾太吃得, 因為有個瘤. 但無論如何我會盡量吃egg, 牛肉, cheeze, milk囉. 希望可以追番2 lbs.

Coney


別墅

積分: 504


14#
發表於 08-7-11 12:19 |只看該作者
食肉 + 無糖豆漿 + low fat cheeze, 少澱粉質好work.

我今胎重 b 唔重人


別墅

積分: 1640

好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 08-7-11 17:32 |只看該作者
if anyone want to have mother milk powder, i have some sample, can let u to try, free......just pm me la,


公爵府

積分: 29915

認識瑞士牛牛第三回


16#
發表於 08-7-13 13:35 |只看該作者
係咪真架 ????
1.)不過我上一胎真係只飲安滿...陣痛左3日先生到和
2.)我個fd 佢又係只飲安滿...不過陣痛左5個鍾就生左啦..
?????又無根據 架...

我陀伊個只買左一can飲到以家...






原文章由 jenny910 於 08-7-10 11:50 發表
廣華的助產士話飲媽媽奶粉會難生d ka!所以我都冇飲到, 剩係飲高鈣低脂奶咋!上次我同事去廣華生就係啦, 有幾個大肚婆都係痛咗廿幾個鐘都未生到! d姑娘話係ka, 飲咗媽媽奶會難生d ka! ...


洋房

積分: 354


17#
發表於 08-7-13 15:43 |只看該作者
good news la!


原文章由 coney 於 08-7-11 12:05 發表
mm925, MaMi_Ho & babyjen,

多謝你地的提議. 我係的家人係有糖尿的, 但我都係"側界", 而家無事, 一路有去拮手指check住. 我會試下飲媽咪奶粉的, 但花膠我吾太吃得, 因為有個瘤. 但無論如何我會盡量吃egg, 牛肉, che ...


大宅

積分: 2959

認識瑞士牛牛第一回


18#
發表於 08-7-13 19:16 |只看該作者
星期四醫生話我個B可以再重啲,咁我問佢係咪唔夠重,佢話又唔係,不過可以再重啲。佢叫我飲多啲奶,重鼓勵我呢個努力啲追。
希望追到啦。
教育便是一輩子的承諾


大宅

積分: 4988


19#
發表於 08-7-13 23:20 |只看該作者
食豬排(肉?)
自從我有o左, 我99每次見到我都係話佢果時陀bb每日食豬排,我老公兩兄弟都係7,8個月出世,都有6,7 lb重,足月出世真係唔得了!


複式洋房

積分: 342


20#
發表於 08-7-14 21:51 |只看該作者
我醫生教食多些肉, 特別紅肉, 會長胎架...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo