爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 35


1#
發表於 15-9-30 15:35 |只看該作者
各位爸爸,請問有冇人泊過車係康文署嘅停車場?因為我宜家就住係章運動場對面,唔知有冇得泊月租呢?

你地有泊過係邊區,大概幾錢一個月?


禁止訪問

積分: 2936


2#
發表於 15-9-30 16:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 35


3#
發表於 15-9-30 16:50 |只看該作者
之前係沙田個邊真係平好多架,不過好似係偷雞做

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo