爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1394


1#
發表於 15-9-30 16:31 |只看該作者
老公扮唔識,所以想請大家教下我:
揸緊BMW 420i base model
1) 想 break 好收啲,除換break 皮外,仲可以點攪?
2) 想換19\"/18\"鈴 是否就咁搵車房換就得?

thx!


大宅

積分: 3505


2#
發表於 15-9-30 18:29 |只看該作者

回覆:BMW 420i

架車馬力唔大,原裝brake碟同皮已經夠有餘。
換19/20寸鈴對操控冇幫助,只會減低行車舒適同加速




大宅

積分: 1844


3#
發表於 15-9-30 19:58 |只看該作者

回覆:BMW 420i

加強迫力:成套M Performance迫力換(原廠其實一般都幾夠用,唔通你鐘意吓吓重dup?)
呔鈴:落呔舖揀款,跟住俾錢。留意一定要check吓盡左/右軚時會唔會磨沙板(同鈴offset有關)。19唔好考慮,凳到你傻又易花


大宅

積分: 1394


4#
發表於 15-9-30 20:58 |只看該作者
thanks all! 因為覺得個迫力收得麻麻. 而之前有部118i M sport,就比下去,所以想睇下有無得攪下佢好收D。。。


大宅

積分: 1844


5#
發表於 15-9-30 22:56 |只看該作者

引用:thanks all! 因為覺得個迫力收得麻麻. 而

原帖由 armo1184 於 15-09-30 發表
thanks all! 因為覺得個迫力收得麻麻. 而之前有部118i M sport,就比下去,所以想睇下有無得攪下佢好收D。 ...
420重啲嘛
真係唔夠收就試吓換套靚皮先,再唔夠先成套迫力換


大宅

積分: 1394


6#
發表於 15-10-1 15:13 |只看該作者

回覆:BMW 420i

明白哂,thx!


男爵府

積分: 8466


7#
發表於 15-10-2 01:36 |只看該作者
armo1184 發表於 15-9-30 16:31
老公扮唔識,所以想請大家教下我:
揸緊BMW 420i base model
1) 想 break 好收啲,除換break 皮外, ...
我都有部馬仔,可以分享吓:
1. Brake 真係偏軟,上邊有 C 兄都已經講咗,想改善唯有換 M Performance Brake Kit,料錢大約兩萬,裝工你預三幾千;想平啲可以考慮搵套 428i 二手件,好多 C 兄出咗車揸幾百就換咗 MP Kit 放番原廠果套出嚟;428i 原廠果套一定好收過 420i 果套。

2. 19" - 20" 鈴都無問題,你落到呔鈴鋪佢地會幫你計番 offset,一定唔會揩砂板;19" 路面感比較強,但又未致於影響舒適感;唯一油耗明顯有分別,大約用多咗 10% 油;20" 未試過比唔到意見你。同埋你要考慮埋會唔會換前窄後闊呔鈴,操控真係較好,但保養(例如前後定期調呔)就會有限制。


大宅

積分: 1394


8#
發表於 15-10-3 16:59 |只看該作者
renapapa 發表於 15-10-2 01:36
我都有部馬仔,可以分享吓:
1. Brake 真係偏軟,上邊有 C 兄都已經講咗,想改善唯有換 M Performance Brak ...

依家知brake 可以從邊度入手。。。。 thanks...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo