跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5260


1#
發表於 08-7-14 20:52 |只看該作者
我而家17w4d..
腰圍比未有b前大左6吋..
重左7-8磅..
好似大得好快咁mouth:mouth:" />
你地又大左幾多啊????

[ 本文章最後由 hippo126 於 08-7-14 21:11 編輯 ]


大宅

積分: 1011


2#
發表於 08-7-15 14:58 |只看該作者
16 WEEKS 5 DAYS, 重 3 LBS, 肚就勁大, 有 37" THIS IS MY SECOND ONE HEHE


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


3#
發表於 08-7-16 13:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3846


4#
發表於 08-7-16 16:19 |只看該作者
原文章由 joeywongmy 於 08-7-16 13:20 發表
我比起7個月前結婚既時候
條腰粗左8吋呀

生完後有排先減得返


我由有左到而家重左5 磅,腰粗了2.5"...肚圍有32.5"...呢個星期個肚好似大得好快咁....


大宅

積分: 1235


5#
發表於 08-7-17 19:28 |只看該作者
v_v.....因為我以前一直都係度最幼果度,依家個肚都仲係大在肚臍左附近,所以....我一D都唔知個肚大左幾多。

不過....唔知係咪日日都照住塊鏡呢?總覺得個肚大得好慢咁。


男爵府

積分: 7422


6#
發表於 08-7-18 14:01 |只看該作者
我個肚呢兩個禮拜好似吹波咁,有成39",重咗幾磅,但係好彩淨係肥落個肚度。


別墅

積分: 560


7#
發表於 08-7-18 16:56 |只看該作者
19WEEKS2DAY 而家104磅(重咗12磅)33吋腰(粗咗7吋)


民房

積分: 4


8#
發表於 08-7-19 12:18 |只看該作者
原文章由 TZEYIN(YOKO) 於 08-7-18 16:56 發表
19WEEKS2DAY 而家104磅(重咗12磅)33吋腰(粗咗7吋)


我一個月重左6磅呀! 嚇死我....醫生叫我唔好食咁多野添....


複式洋房

積分: 397


9#
發表於 08-7-20 09:30 |只看該作者
我個肚都好似無特別大度,但係呢排就勁好胃口,差唔多2個鐘就覺得肚餓,好驚肚晒落自己度呀.....

我本身已經係肥底,真係好驚生完之後會肥都不能入目。點算呀......


大宅

積分: 4572


10#
發表於 08-7-21 13:54 |只看該作者
原文章由 TZEYIN(YOKO) 於 08-7-18 16:56 發表
19WEEKS2DAY 而家104磅(重咗12磅)33吋腰(粗咗7吋)

嘩,禁你本身都幾slim喎~~

我而家差不多21週了
重量大約102lbs(之前未有係大約98lbs)重左4-5lbs到啦
31"腰,我估粗了6-7"到.....

好彩手腳面都無咩脹,係小腿開始有d脹了


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 08-7-23 16:33 |只看該作者
21wks了, 重咗~10lbs (未有前105lbs), 肚34" (粗咗~5"), 腰30" (粗咗~4")


大宅

積分: 3841


12#
發表於 08-7-23 18:55 |只看該作者
我重有一天20wks, 我現在肚圍係35", 本來唔想度, 係比個同事問你係咪6個月呀, 所以返到屋企即刻度, 我未有之前無度個肚, 條腰現在就唔知係邊, 所以無度腰啦.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo