跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1034


1#
發表於 08-7-15 09:47 |只看該作者
我個囡囡而家4個半月大, 佢一路都唔肯水, 大便經常好困難, 有時煲d紅蘿蔔水要加埋糖東瓜(甜甜地) 佢至肯飲少少. 我想比D蜜糖開水比佢飲, 唔知得唔得呢? 咁多位媽咪, 請指教一下.


別墅

積分: 519


2#
發表於 08-7-15 10:53 |只看該作者
唔好比蜜糖, 之前有mama post 過一d文章話咁細個b唔可以飲o架.
www.singtaobooks.com/images/in-BB%20Menu.pdf

開稀果汁會唔會好d? 如果食奶粉可以用多d水開law. 食人奶未食solid前都可以唔比水.

[ 本文章最後由 lovelyqueen 於 08-7-15 10:57 編輯 ]


別墅

積分: 838


3#
發表於 08-7-15 11:32 |只看該作者
我奶奶成日叫我比亞女飲白菊米加蜜糖水呀! 好在冇聽佢講


大宅

積分: 1034


4#
發表於 08-7-15 12:17 |只看該作者
many thanks lovelyqueen, 好有用呵....

原文章由 lovelyqueen 於 08-7-15 10:53 發表
唔好比蜜糖, 之前有mama post 過一d文章話咁細個b唔可以飲o架.
www.singtaobooks.com/images/in-BB%20Menu.pdf

開稀果汁會唔會好d? 如果食奶粉可以用多d水開law. 食人奶未食solid前都可以唔比水. ...


伯爵府

積分: 19589


5#
發表於 08-7-15 13:41 |只看該作者
唔好呀, 蜜糖有好多菌, bb同孕婦都唔可以飲!!


大宅

積分: 4264


6#
發表於 08-7-15 14:12 |只看該作者
1歲前都唔好比bb飲蜜糖... 會引起敏感!!!
比果汁 (蘋果, 梨, 甘筍) 開水啦...


大宅

積分: 1034


7#
發表於 08-7-16 16:13 |只看該作者
thank you 咁多位媽咪


男爵府

積分: 8552

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 08-7-23 20:17 |只看該作者
中西醫都建議兩歲前唔好比,因為係致敏源

原文章由 yyy008 於 08-7-15 14:12 發表
1歲前都唔好比bb飲蜜糖... 會引起敏感!!!
比果汁 (蘋果, 梨, 甘筍) 開水啦...

這世上有個不變道理,那就是耶穌愛您

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo