爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1084


1#
發表於 15-10-13 16:49 |只看該作者
棍VAN考左成3次都肥(差丙部路試未合格,乙部泊位調頭OK)

師父一直話我手車好好, 比佢好多其他學生好...但考落就中晒招

我考過天光道/忠義街/油塘
天光道忠義街都係一個嚴重ONLY
但第三次考油塘肥得非常之慘烈, 成6個嚴重!!!

我三次都係跟同一個師父
但而家諗住轉師父了, 唔知大家有無令你地順利PASS既好師父介紹呢?

定我唔應該害人, 放棄考車算?
[img]http://www.baby-kingdom.com/static/image/common/mobile_v1.gif[/img]


男爵府

積分: 6048


2#
發表於 15-10-13 17:41 |只看該作者

引用:棍VAN考左成3次都肥(差丙部路試未合格,乙部

原帖由 geminihk 於 15-10-13 發表
棍VAN考左成3次都肥(差丙部路試未合格,乙部泊位調頭OK)

師父一直話我手車好好, 比佢好多其他學生好...但考 ...
我個師傅好好,但佢勁惡,會鬧人的!
你接受到就pm 我啦!
因為我都係考兩次先合格,第一次唔係搵佢,第二次明知佢鬧人都唔理了,佢捉左我好多錯野!
我覺得你真係要轉師傅了!




大宅

積分: 1084


3#
發表於 15-10-13 17:54 |只看該作者
請介紹比我
我之前個師父唔好在太好人
唔係好敢鬧人
我正需要一位嚴格的師父!!


伯爵府

積分: 15970


4#
發表於 15-10-13 18:48 |只看該作者
geminihk 發表於 15-10-13 16:49
棍VAN考左成3次都肥(差丙部路試未合格,乙部泊位調頭OK)

師父一直話我手車好好, 比佢好多其他學生好...但考 ...
我想問就算拍位調頭得,唔試唔得係咪要全考過架


大宅

積分: 2322


5#
發表於 15-10-14 11:57 |只看該作者
而家可以分兩次考喎,我以前就一次過既。不過考Van最重要係俾考官睇到你睇到係有安全意識,例如見到前面有車落緊客,要停係佢後面,唔可以爬頭;有行人準備過馬路,你要收油。當然空波滑行,不正確行車線呢D係死罪。我考牌時都試過死火,即係要拉手掣,再重新撻車,都Pass到。

我就一次係駕駛學院 Pass,我老婆兩次天光道Pass,都係考棍Van。


大宅

積分: 2308


6#
發表於 15-10-14 12:19 |只看該作者
6個嚴重, 似乎多左d喎, 既然考3次都用同一個c-fu, 又係肥佬, 建議都係換c-fu好一d, 其實介唔介意講主要係衰d乜? 覺得自己最弱係邊辨?


大宅

積分: 1037


7#
發表於 15-10-14 13:02 |只看該作者
擺明俾師博呃....
扮哂好人等你次次肥佬搵佢,
以我所知佢地第一次賺好少, 差唔多公司袋哂, 肥佬再報先係真正入袋

試下出去搵無公司背景既私博睇睇.........起碼無咁多金錢糾纏會好0的


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 15-10-14 16:41 |只看該作者
你個師兄更係甘講喇,唔想無左個學生.


大宅

積分: 1129


9#
發表於 15-10-14 18:16 |只看該作者
是死在什麼嚴重錯誤?


大宅

積分: 4172


10#
發表於 15-10-17 13:17 |只看該作者

回覆:覺得自己好無用, 考牌第三次肥佬!!!!!

有冇針對D嚴重錯誤改呀?我果陣考前2日操車,師傅是逐樣教我㸃樣為之嚴重錯誤,尤其是前面有死車時,一定要夠2個車身位先切缐,之後切回左缐亦要行前D先再切,切缐必定望盲區,否則就中嚴重錯誤⋯⋯等等。每過安全島或見有人過馬路,收油慢駛,右腳放腳掣上(要俾考官覺得你有安全意識),否則考官幫你踩腳掣,又1個嚴重錯誤。




大宅

積分: 1084


11#
發表於 15-10-17 14:03 |只看該作者
本帖最後由 geminihk 於 15-10-17 14:10 編輯
tristawan 發表於 15-10-17 13:17
有冇針對D嚴重錯誤改呀?我果陣考前2日操車,師傅是逐樣教我㸃樣為之嚴重錯誤,尤其是前面有死車時,一定要 ...
除左切線望盲區
你講呢D師父都無同我講過......
我上次衰

不顧及其他道路駛用者 (完全唔知幾時有做過)
太接近物體 (可能過死車時出事)
在不適當情況下超越物體 (唔明)
超過限制速度 (師父從來無同我講過50KM/H係上限, 果次我踩左上去55KM)
溜後 (比考官屈)
考官採取行動 (承上, 佢踩停我)


大宅

積分: 4172


12#
發表於 15-10-17 14:09 |只看該作者

回覆:覺得自己好無用, 考牌第三次肥佬!!!!!

你真係中唒喎~換師傅吧⋯⋯仲有提你,黃燈時不要強行停車,因為如果前軚在黃燈時已過白線,不算衝燈,但強行停車踩過白線,又一嚴重錯誤




大宅

積分: 4172


13#
發表於 15-10-17 14:13 |只看該作者

引用:Quote:tristawan+發表於+15-10-17+13:17+有

原帖由 geminihk 於 15-10-17 發表
本帖最後由 geminihk 於 15-10-17 14:10 編輯

除左切線望盲區
超速,溜後係你自己冇留意路牌及平時停車開車手法,其他就應該是我候先講既問題了




大宅

積分: 4172


14#
發表於 15-10-17 14:18 |只看該作者

引用:+本帖最後由+geminihk+於+15-10-17+14:10+

原帖由 geminihk 於 15-10-17 發表
本帖最後由 geminihk 於 15-10-17 14:10 編輯

除左切線望盲區
1,2,3,6都是打燈,望鏡,睇盲區,預2車身位,見人收油腳放break上的問題




大宅

積分: 4172


15#
發表於 15-10-17 14:21 |只看該作者

回覆:覺得自己好無用, 考牌第三次肥佬!!!!!

至於超速,每段考試路,最多得一小段是70限速,其他都是50限速,全程開40就夠




大宅

積分: 4172


16#
發表於 15-10-17 14:25 |只看該作者

引用:至於超速,每段考試路,最多得一小段是70限

原帖由 tristawan 於 15-10-17 發表
至於超速,每段考試路,最多得一小段是70限速,其他都是50限速,全程開40就夠



...
由於用手機發短訊,成日發完先發現有補充,又唔可以編輯,sorry呀
70段路,如果冇車一定要上3波甚至4波,成段考試路,大概要5-6次以上上到3波




大宅

積分: 3459


17#
發表於 15-10-17 16:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 geminihk 於 15-10-13 發表棍

原帖由 szebaby555 於 15-10-13 發表
我個師傅好好,但佢勁惡,會鬧人的!
你接受到就pm 我啦!
因為我都係考兩次先合格,第一次唔係搵佢,第二 ...
Pm me pls


別墅

積分: 869


18#
發表於 15-10-18 14:43 |只看該作者
geminihk 發表於 15-10-13 16:49
棍VAN考左成3次都肥(差丙部路試未合格,乙部泊位調頭OK)

師父一直話我手車好好, 比佢好多其他學生好...但考 ...
我個師傅好勁, 佢睇你渣一次車就可以指出你有乜錯處, 仲會教你過燈要注意啲乜(令你唔會衝黃/紅燈). 不過都幾惡, 佢會話你錯乜.但係佢只會接忠義街/天光道同澤安. 如果你OK, 我可以PM比你.


男爵府

積分: 6048


19#
發表於 15-10-18 17:32 |只看該作者

引用:Quote:geminihk+發表於+15-10-13+16:49+棍V

原帖由 yellow2909 於 15-10-18 發表
我個師傅好勁, 佢睇你渣一次車就可以指出你有乜錯處, 仲會教你過燈要注意啲乜(令你唔會衝黃/紅燈). 不過都 ...
你師傅咁似我師傅嘅,又係勁惡




別墅

積分: 869


20#
發表於 15-10-18 17:56 |只看該作者
szebaby555 發表於 15-10-18 17:32
你師傅咁似我師傅嘅,又係勁惡
你師傅姓什麼?? 唔通我地同一個師傅

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo